انتشار تصاویر جدید از آیپد نسل 5 نشان از تولید آن با رنگ نقره‌ای و خاکستری دارد

چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۴
مطالعه 2 دقیقه
در کنار تغییرات ایجاد شده در طراحی آیپد نسل جدید، احتمالا نسل جدید آیپد، در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای به بازار عرضه شود. با توجه به تصاویر منتشر شده، آیپد جدید بر اساس سبک طراحی نوینی که اپل در آیفون‌های جدید از آن پیروی کرده، طراحی شده است.
تبلیغات

این تصاویر توسط Sonny Dickson منتشر شده است که سابقه‌ی انتشار تصاویری از آیفون 5s و 5c را نیز در کارنامه‌ی خود دارد. البته نباید در این مورد پیش‌داوری کرد، اما می‌توان این تصاویر را منطبق بر تصاویری دانست که قبلا نیز از آیپد نسل پنجم منتشر شده‌اند.

iPad2

همانطور که در این تصاویر نیز مشخص شده است، آیپد نسل پنجم با رنگ‌ جدیدی برای قاب پشتی عرضه خواهد شد که خاکستری است. بدنه‌ای که دارای حاشیه‌ی صفحه‌ی نمایش با رنگ مشکی است احتمالا برای رنگ خاکستری مورد استفاده قرار خواهد گرفت، چنانکه در مورد آیفون 5s نیز از این ترکیب استفاده شد. بر این اساس، می‌توان انتظار عرضه‌ی آیپد خاکستری را با حاشیه‌ی سفید داشت. شاید همانند آیفون، نسخه‌ای با رنگ طلایی نیز برای آیپد در نظر گرفته شده باشد.

iPad3

به غیر از تصاویر منتشر شده اطلاعات دیگری در دست نیست، اما می‌توان حدسیات در مورد تلاش اپل، برای طراحی آیپد مطابق نسخه‌ی مینی آن را نزدیک به واقعیت دانست. اپل احتمالا این نسخه از آیپد را به‌ همراه نسخه‌ی مینی آن در انتهای سال جاری میلادی معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات