مایکروسافت موزیک کاور را برای شیفتگان موسیقی معرفی کرد

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت دقایقی پیش تایپ‌کاور و تاچ‌کاور جدید خود را به‌همراه کاور باتری‌دار و داک‌استیشن برای تبلت‌های Surface 2 و Surface Pro 2 معرفی کرد. اما شاید بتوان حرکت بزرگ مایکروسافت را حضور در حوزه‌ی موسیقی نامید، چراکه این شرکت کاور جدیدی را موسوم به موزیک کاور معرفی کرد.
تبلیغات

این کاور با حذف کلید‌های سنتی و جایگزینی آن‌ها با کلیدهای و کنترلرهای مورد نیاز DJها یک کاور جدید را برای علاقمندان موسیقی طراحی کرده است. این کاور جدید دسترسی به تنظیمات موسیقی را به سادگی میسر می‌کند و کلیدهای آن همچون تاچ کاور، لمسی هستند. آیپد اپل دارای اپلیکیشن‌هایی برای تنظیم موسیقی است اما مایکروسافت خود وارد این حوزه شده و با تولید این ابزار سعی در تغییر نگرش‌ها به تبلت‌ها به‌عنوان یک وسیله‌ی صرفا مصرفی داشته و در پی وارد کردن تبلت‌ها به چرخه‌ی تولید محصولات فرهنگی و هنری است.

برخلاف کاربرد متفاوت این کاور، مایکروسافت مشخصات کلی آن، همچون ضخامت را در اندازه‌ی ضخامت سایر کاورها نگه داشته است. کیت موسیقی سرفیس، قابلیت اتصال به سرفیس پرو ، سرفیس پرو 2 و سرفیس 2 را دارا بوده و به‌همراه سایر لوازم جانبی مایکروسافت در تاریخ 30 مهر به بازار عرضه خواهد شد هم‌اکنون مایکروسافت در این رقابت برای کسب موفقیت و اعتبار در میان اهالی موسیقی است. اگر شما نیز در آرزوی خرید یکی از این کاورها هستید، می‌توانید با تولید یک رمیکس و منتشر نمودن آن در Vine شانس خود را برای برنده شدن یک سرفیس 2 به‌همراه موزیک کاور آزمایش کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات