مایکروسافت تبلت Surface 2 را به عنوان جایگزین Surface RT معرفی کرد: صفحه نمایش 1080p، پردازنده Tegra 4 و باتری قوی‌تر

دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت همانطور که پیش‌تر نیز وعده داده بود، پشتیبانی از ویندوز RT و پردازنده‌های مبتنی بر معماری ARM را ادامه داد و نسل دوم تبلت مبتنی بر این پلتفرم را با نام Surface 2 و مشخصات سخت افزار به مراتب بهتر، معرفی کرد.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر نیز شایعه شده، مایکروسافت عبارت RT را از نام تبلت Surface RT خود حذف کرد و نسل دوم این تبلت را با نام Surface 2 رونمایی نمود.

این تبلت به صفحه نمایش بهتر و با رزولوشن 1080p از نوع ClearType مجهز شده است. نوع پنل بکار رفته در سرفیس 2 شبیه به سرفیس پرو 2 است.

در سرفیس 2 سرعت BUS برای وای-فای و حافظه رم دو برابر شده و سرعت پردازنده اصلی نیز به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش یافته است. این تبلت همچنین از درگاه USB 3.0 پشتیبانی می‌کند که نسبت به USB 2.0 بکار رفته در Surface RT سرعت بسیار بالاتری را در انتقال اطلاعات ارائه می‌کند.

تصاویر Surface 2 در کنار Surface RT:

مایکروسافت همچنین ادعا کرد که سرفیس پرو 2 نسبت به سرفیس RT حدود 3 تا 4 برابر سریعتر عمل می‌کند و طول عمر باتری آن نیز 25 درصد بهبود یافته است. Surface 2 مجهز به پردازنده Tegra 4 انویدیا است.

قیمت مدل پایه تبلت سرفیس 2 برابر 449 دلار و قیمت تبلت سرفیس RT برابر 349 دلار تعیین شد. هر دو تبلت جدید مایکروسافت شامل سرفیس 2 و سرفیس پرو 2 از 30 مهرماه روانه بازار خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات