شاتر: زندگی در رنگ؛ زرد

یک‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
در این بخش از «شاتر»، عکس‌هایی با موضوع رنگ زرد به شما تقدیم می‌شود.
تبلیغات

وب‌سایت نشنال جئوگرافیک، در بخشی به نام Life In Color، به رنگ‌های پیرامون ما می‌پردازد. عکاسان در Life In Color با توجه به یکی از رنگ‌های طبیعت، نماهایی از آن را برای ما به تصویر می‌کشند.

پیش از این در بخش‌های مختلف، به رنگ آبی، رنگ قرمز و رنگ ارغوانی مجموعه‌ Life In Color نیز پرداخته بودیم.

زرد، تداعی‌گر درخشش آفتاب است و در سراسر طبیعت و محصولات ساخت بشر یافت می‌شود. این طیف رنگ درخشان، در همه‌جا یافت می‌شود؛ از گلبرگ‌های درختان گرفته تا چراغ‌های راهنمایی.

Life In Yellow Color
عکس از Bill Hatcher

برگ‌های زرد درخت در آب زلال در چشم‌اندازهای طبیعی نیوزلند.

Life In Yellow Color
عکس از Jodi Cobb

دویدن دخترک چینی بر روی خطوط زرد رنگ نئونی در خیابان نانیجینگ.خیابان نانیجینگ در شانگهای چین، شلوغ‌ترین منطقه تجاری این شهر محسوب می‌شود.

Life In Yellow Color
عکس از Justin Guariglia

نمایی از طبقه هشتاد و هشتم برج مائوجین در شانگهای.برج مائوجین، به ارتقاع ۴۲۰ متر یکی از بلندترین برج‌های جهان محسوب می‌شود.

Life In Yellow Color
عکس از Joel Sartore

تصویری فوق‌العاده از خیره شدن قورباغه درختی طلایی به دوربین.

Life In Yellow Color
عکس از Ken Renk

مدرسه ماهی‌ها! تصویری از حرکت ماهی‌ها در منطقه حفاظت‌شده زیست محیطی شیکا در جنوب کالیفرنیا.منطقه حفاظت شیکا، محلی برای حفاظت از ماهی‌ها و بی‌مهرگان محسوب می‌شود.

Life In Yellow Color
عکس از David Doubilet

شنا کردن فیل و فیلبان در رودخانه اوکاوانگو در کشور بوتساوانا (Botsawana).بوتساوانا کشوری با حیات‌وحش بکر است. دلتای اوکاوانگو به کمک سیلاب‌های فصلی در این کشور دارد.

Life In Yellow Color
عکس از Michael S. Quinton

رقص و آواز دارکوب‌های زرد در ایالات متحده.این‌گونه از دارکوب‌ها با اینکه قادر به سوراخ کردن تنه درختان‌ هستند اما ترجیح می‌دهند بر روی زمین زندگی کرده و از مورچه‌ها تغذیه کنند.

Life In Yellow Color

نوعی افعی موسوم به Eyelash Viper، که بومی امریکای مرکزی و جنوبی است.این نوع افعی در رنگ‌های مختلف از جمله زرد در طبیعت یافت می‌شود.

عکس از George Grall

Life In Yellow Color
عکس از Gina Martin

گل‌های صورتی نقاشی شده بر روی دیوار‌های زرد و قرمز یکی از ساختمان‌های سن میگوئل در مکزیک.سن‌میگوئل به خاطر داشتن آب‌و‌هوای معتدل و چشم‌اندازهای زیبا، میزبان بازدیدکنندگان زیادی است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
عکس از Michael S. Lewis

بانویی در کشور مالی، روسری زرد رنگش را در مقابل آسمان آبی آفریقا گرفته است.مالی کشوری محصور در میان بیابان‌های خشک است که در قدیم گذشته مسیر حرکت کاروان‌ها بوده است.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
عکس از Jim Richardson

خانه‌ای با دیوارهای زرد در هاوایی که با رنگ اتومبیل صاحبش هماهنگ است.بسیاری از ساکنان این منطقه در خانه‌هایی با این سبک زندگی می‌کنند. خانه‌هایی که اولین بار برای اقامت کارگران مزارع آناناس ساخته شده بودند.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
عکس از Jodi Cobb

چترهای زرد رنگ ساحل جزیره پوکت در تایلند.هر سال میلیون‌ها توریست برای آب‌و‌هوای گرم، آب‌های زلال و آشنایی با ساکنان مهمان‌نواز تایلند به این کشور سفر می‌کنند.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
عکس از Raul Touzon

لوکومتیو زردرنگ در زیر آسمان آبی راه‌آهن سانتا فه نیو‌مکزیکو.راه‌آهن سانتا فه، در میانه‌های دهه ۱۹۹۰، یکی از معروف‌ترین خطوط آهن ایالات متحده محسوب می‌شد.

امیدواریم از این بخش لذت برده باشید. نظرات خود را درباره تصاویر و بخش «شاتر» با ما درمیان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات