معرفی اولین اولترابوک 13 اینچی لمسی HP با رزولوشن 2560 در 1440

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۱
مطالعه 2 دقیقه
در جریان معرفی Spectre 13 x2 -اولین اولترابوک قابل جدا شدن بدون فن- HP‌ از اولترا بوک دیگری با نام Spectre 13 با صفحه‌ی نمایش لمسی پرده برداشت. این اولترابوک از پردازنده‌ی هسول اینتل، 8 گیگابایت حافظه‌ی رم، صفحه‌ی نمایش Quad HD با رزولوشن 2560 در 1440، وب‌کم با کیفیت 1080p بهره می‌برد و وزنی در حدود 1,470 کیلوگرم دارد.
تبلیغات

اچ‌پی توانسته بصورت هنرمندانه‌ای با بهره گیری از قدرت مهندسی خود، مرزهای مربوط به قابلیت‌های یک اولترابوک را درنوردیده و کارایی غیر قابل باوری را تحت یک طراحی بی‌مانند در قالب یک اولترابوک، عرضه کند.

بدنه‌ی آلومینیومی این اولترابوک سخت‌افزار خارق‌العاده‌ی آن را به آغوش کشیده و کیبرد آن دارای روشنایی توسط لامپ‌های ال‌ای‌دی پشت کلیدها است. همچنین علاوه بر یک صفحه‌ی نمایش Vivid HD که می‌توان دستورات را با لمس آن، صادر کرد، یک ترک‌پد HP Control Zone نیز در آن گنجانده شده است. با عمر باتری 9 ساعته‌ی که این اولترابوک ارائه می‌کند، شما می‌توانید براحتی و با خیال راحت کارهای خود را در بدون نیاز به شارژ باتری انجام دهید.

ترک‌پد HP Control Zone برای اولین بار در این اولترا بوک تعبیه شده است. این ترک‌پد حاوی قابلیت‌های جدیدی برای استفاده‌ی راحت‌تر از امکانات ویندوز 8 می‌باشد. از جمله‌ی این قابلیت‌های جدید می‌توان به فضای گسترده‌ی ایجاد شده در طرفین ترک‌پد اشاره کرد که دسترسی به منو‌های موجود در سمت راست و چپ ویندوز 8 را راحت‌تر می‌کند. همچنین با استفاده از این ترک‌پد جدید، کاربر قادر است براحتی از امکانات لمسی ویندزو 8 و گستره‌ی وسیعی از ویژگی‌های موجود، بدون نیاز به حرکت زیاد مچ دست، بهره گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات