نسخه جدید اپلیکیشن Google Translate برای iOS 7 عرضه شد: رابط کاربری مدرن و پشتیبانی از دست‌نوشته کاربر

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
افرادی که سفر کردن را دوست دارند، اکنون یک دلیل عمده دیگر برای بروزرسانی دستگاه‌های مبتنی بر iOS خود به نسخه هفتم از این سیستم عامل دارند. گوگل امروز نسخه جدید اپلیکیشن ترجمه خود را برای iOS 7 عرضه کرده است. این نسخه جدید، شامل ویژگی‌هایی است که قطعا کاربران را خشنود خواهد ساخت.
تبلیغات

سرویس ترجمه گوگل در حال حاضر، بدون شک، بهترین ابزار برای ترجمه متون می‌باشد. بسیاری از کاربران ایرانی نیز روزانه از این سرویس کاربردی گوگل استفاده می‌کنند.

حال این کمپانی آمریکایی جدیدترین نسخه از اپلیکیشن ترجمه خود را برای iOS 7 اپل منتشر کرده که در آن پشتیبانی از دست‌نوشته کاربر اضافه شده است. با استفاده از این ویژگی، کاربران می‌توانند با نوشتن جملات مد نظر خود، ترجمه آن‌ها را نیز به صورت همزمان دریافت کنند. به گفته گوگل، این قابلیت جدید، توانایی تشخیص دست‌خط‌های به اصطلاح خرچنگ قورباغه را نیز دارد. پس اگر دست خط شما ناخوانا است، جای نگرانی نیست، زیرا این اپلیکیشن توانایی تشخیص آن را دارد.

ویژگی دیگر این اپلیکیشن، رابط کاربری جدید و مدرن آن است که به طور کامل با زبان طراحی iOS 7 سازگاری دارد.

در انتها نیز گوگل اعلام کرده که هفت زبان جدید را به سرویس ترجمه خود اضافه کرده است که تعداد زبان‌های این سرویس را به بیش از 70 زبان زنده در سراسر جهان افزایش می‌دهد.

نظر شما در مورد این اپلیکیشن جدید گوگل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات