اپل در حال رفع مشکلات نرم افزاری iOS 7 و انتشار نسخه 7.0.1 است

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
طی یکی دو روزی که از عرضه نسخه نهایی iOS 7 می‌گذرد کاربران مشکلات نرم افزاری و حتی باگ‌های امنیتی بسیاری را گزارش کرده‌اند و حالا اپل رسما اعلام نموده که به این مشکلات نرم افزاری مخصوصا موردی که باعث دور زدن قفل گوشی می‌شود، آگاه است و در حال رفع آنها است.
تبلیغات

چند ساعت پس از انتشار نسخه نهایی iOS 7، روش بسیار ساده‌ای کشف شد که از طریق آن به راحتی می‌توان صفحه قفل آیفون را دور زد. برای این کار تنها کافی است که صفحه قفل گوشی را لمس نموده و آن را از قسمت پایین به سمت بالا بکشید، تا نرم افزار ساعت نمایش داده شود، سپس سعی در خاموش کردن تلفن کرده و در زمانی که پیغام تایید نمایش داده می‌شود، Cancel را انتخاب کنید. حال برای دور زدن قفل گوشی تنها کافی است دو بار کلید Home را فشار دهید. با این روش بدون نیاز به وارد کردن رمز عبور گوشی، وارد سیستم خواهید شد.

سی نت گزارش کرده که اپل از این مشکل امنیتی و چند مورد دیگر شامل، حفره امنیتی مربوط به خرید از iTunes و سنسور اثر انگشت خوان Touch ID مطلع است و به زودی iOS 7.01 را برای رفع آنها منتشر خواهد کرد.

آیا شما تلفن یا تبلت خود را به iOS 7 بروز کرده‌اید؟ تجربیات خود را با دیگران در میان بگذارید.

بروز رسانی:

اپل iOs 7.01 را برای آیفون 5s و 5c منتشر نمود، انتظار می‌رود ابزارهای دیگر نیز به زودی بسته بروز رسانی به نسخه 7.0.1 را دریافت کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات