صفحه فیس بوک نستله، مهرماه را برای انتشار اندروید کیت کت تایید کرد

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
گوگل چندی پیش خبر از نسخه 4.4 اندروید با نام کیت کت داد و اعلام کرد که با کمپانی نستله برای کمپین‌های تبلیغاتی مشترک به توافق رسیده است. حال نستله در صفحه رسمی فیس بوک خود خبر از انتشار اندروید 4.4 در ماه اکتبر داده است.
تبلیغات

پیش از این نیز شایعات به ماه اکتبر برای معرفی رسمی اندروید 4.4 اشاره داشتند و حالا نستله این موضوع را رسمی کرده است.

این برای نخستین بار است که یکی از نام‌های تجاری ثبت شده برای اسم یک سیستم‌عامل انتخاب می‌شود؛ توافق صورت‌گرفته بین گوگل و نستله در بردارنده هیچ‌گونه تبادلات مالی برای طرفین نمی‌باشد، ولی آنها بر سر اجرای کمپین‌های تبلیغاتی مشترک به توافق رسیده‌اند، بطوریکه براساس آن 50 میلیون شکلات کیت کت با داشتن تبلیغات اندروید برروی آنها در 19 کشور دنیا عرضه خواهند شد که خریداران این شکلات‌ها شانس برنده شدن تبلت‌های گوگل نکسوس و کارت‌های اعتباری خرید از گوگل پلی را خواهند داشت. تولید بسته ‌بندی شکلات‌های یاد شده، در حدود دو ماه پیش، به صورت بسیار مخفیانه توسط نستله آغاز شده تا در زمان معرفی اندروید کیت کت، شکلات‌ها با طرح ترکیبی اندروید-کیت کت به بازار عرضه شوند. حتی بسیاری از کارمندان گوگل از این نامگذاری اطلاعی نداشتند بطوریکه به گفته‌ی کارمندان گوگل، آنها برای اشاره به نسخه‌ی جدید اندروید از نام کیک‌پای‌لیمو استفاده می‌کرده‌اند. نستله طی دو هفته‌ی گذشته تعداد 500 شکلات مخصوص کیت‌کت را به شکل نماد اندروید در یکی از کارخانه‌های خود در اروپا برای عرضه در مراسم معرفی اولیه اندروید نسخه‌ی 4.4 یا همان کیت‌کت به صورت سری تولید کرده‌ است.

گوگل در صفحه مربوط به اندروید 4.4 یا کیت کت نوشت که «ما در این نسخه از اندروید تلاش می کنیم تا آن را برای همگان در دسترس قرار دهیم.» پیش تر نیز شایعه شده بود که گوگل در اندروید 4.3، پشتیبانی بهتر از سخت افزارهای ضعیف‌تر را میسر خواهد کرد، اما این اتفاق رخ نداد و حالا امکان دارد، گوگل تلاش‌های خود در این زمینه را در اندروید کیت کت ارائه کند تا سهم بازار بیشتری در ابزارهای ارزان قیمت با سخت افزار ضعیف بدست آورد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات