سونی از دانگل Bravia Smart Stick پرده برداشت: ابزاری کوچک که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌های سونی اضافه می‌کند [بروز شد: قیمت 149 دلار]

جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گوگل تی‌وی هنوز نمرده است! سونی یک محصول جدید به نام Bravia Smart Stick را معرفی کرده که در واقع دانگلی کوچک است که گوگل تی‌وی را به تلویزیون‌های سونی اضافه می‌کند.
تبلیغات

اسمارت استیک، قابلیت‌های استاندارد گوگل تی‌وی شامل کنترل از طریق دستورات صوتی، یکپارچگی با شبکه‌های کابلی/ ماهواره و مرورگر کروم را به تلویزیون اضافه می‌کند.

خوشبختانه سونی علاوه بر قابلیت‌های گوگل ‌تی‌وی، امکانات متفاوتی را نیز به این دانگل اضافه کرده است. با خرید براویا اسمارت استیک، به کلیه اپلیکیشن‌های Bravia TV نیز دسترسی خواهید داشت. جالب اینجاست که رابط کاربری براویا تی‌وی و گوگل تی‌وی یکپارچه شده و کاربر از طریق یک رابط کاربری به امکانات هر دو دسترسی خواهد داشت.

از جمله نرم افزارهای از-پیش-نصب شده برروی این ابزار کوچک می‌توان به Netflix, Hulu Plus, Pandora, Amazon Prime و یوتیوب اشاره کرد. همچنین امکان نصب نرم افزارهای مختلف از طریق گوگل پلی نیز میسر است.

sony bravi stick

اسمارت استیک امکان نمایش تصویر در تصویر را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد. مثلا هنگامی که در حال تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود هستید می‌توانید همزمان در گوشه‌ای از تصویر وب سایت مورد نظر خود را نیز باز کرده و یا نرم افزار یادداشت برداری را اجر کنید.

این دانگل احتمالا از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل می‌شود. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، یک ریموت کنترل کارآمد نیز به همراه اسمارت استیک عرضه خواهد شد.

سونی جزئیات بیشتر در مورد محصول جدید خود را یک شنبه اعلام خواهد کرد، اما فعلا مشخص نیست اسمارت استیک با چه قیمتی و در چه زمانی عرضه خواهد شد.

بروزرسانی:

سونی قیمت 149 دلار را برای اسمارت استیک در نظر گرفته است و قرار است به زودی روانه بازار جهانی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات