ال جی اولین تلویزیون 55 اینچ OLED خود را در IFA به نمایش می‌گذارد

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
امسال سامسونگ و ال‌جی با ارائه تلویزیون‌های OLED خمیده خود، بازار تلویزیون‌های صفحه تخت را شوکه کردند. حال ال‌جی قصد دارد تا سری جدید از تلویزیون‌های OLED خود با نام 55EA8800 را در نمایشگاه IFA برلین، به نمایش بگذارد، تلویزیون‌هایی که همچون تابلو نقاشی بر روی دیوار منزل شما جای خواهند گرفت.
تبلیغات

این تلویزیون OLED برخلاف OLED هایی که پیش تر معرفی شده‌اند، دارای صفحه‌ای تخت به‌جای صفحه خمیده‌ است. این بدان معناست که این تلویزیون به راحتی بر روی دیوار نصب می‌شود. ال‌جی این محصول کم‌نظیر خود را مجهز به بلندگوهای 2.2 کانالی پارچه‌ای و قدرتمند کرده‌ که با ظرافت خاص و هنرمندانه‌ای در پشت صفحه تلویزیون جای گرفته‌اند.

ال جی این سری از تلویزیون‌های خود را آنقدر ظریف می‌داند که از آن با عنوان گالری یاد کرده تا نشان دهد که تلویزیون‌های جدید OLED این شرکت همچون یک تابلو نقاشی بر روی دیوار قرار گرفته و زیبایی را به خانه کاربران می‌آورد.

این ظرافت هنرمندانه با انتخاب حالت Gallery Mode‌ به حد نهایت خود می‌رسد. در این حالت شما می‌توانید تصاویر آثار هنری برجسته‌ی جهان همچون ون‌گوگ یا تصاویر خانوادگی و شخصی خود را با رزولوشنی بالا از طریق صفحه نمایش تلویزیون به‌نظاره بنشینید.

همچنین این تلویزیون با بهره‌گیری از فناوری اختصاصی WRGB (سفید، قرمز، سبز و آبی)که توسط مهندسان ال‌جی توسعه یافته‌است و به سه ساب پیکسل اصلی، یک ساب-پیکسل سفید نیز اضافه شده تا نمایش زنده و جذاب تصاویر را به بهترین وجه ممکن تضمین کند. هنوز سخنی از قیمت این محصول به میان نیامده، اما انتظار می‌رود با معرفی کامل این محصول در نمایشگاه IFA برلین بازار‌های هدف و قیمت این محصول نیز مشخص شود. در ادامه می‌توانید نظاره‌گر تصاویر منتر شده توسط ال‌جی از این تلویزیون باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات