دوربین فیلم برداری Legria کانن با قابلیت اشتراک گذاری آسان ویدیو

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
دوربین فیلم برداری جدید Legria mini کانن یکی از محصولات متفاوت در بازار است،کانن با عرضه‌ی این محصول، افرادی که خواستار ضبط تصاویر عریض هستند را مخاطب قرار داده است. این دوربین قادر به ضبط تصاویر 1080p با زاویه دید 170 درجه را دارد. به این ترتیب می توانید تصویر کل خانواده‌ی خود یا منظره مورد علاقه خود را به‌ راحتی ثبت نمایید.
تبلیغات

علاوه بر قابلیت یاد شده، کانن با تعبیه یک صفحه نمایش متحرک که قابلیت چرخش تا 180 درجه را داراست شما را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به قرار گرفتن در پشت دوربین، به ضبط ویدیو بپردازید. این دوربین دارای یک پایه‌ی بسیار کاربردی‌است که استفاده از آن را در هنگام استقرار بر روی سطوح مختلف، بسیار لذت بخش می‌کند. لنز آن علاوه بر زاویه دید 170 درجه‌ای دارای دیافراگمی به اندازه‌ی f/2.8 و یک سنسور 1/2.3 اینچی‌CMOS است. این دوربین با یک پردازنده‌ی DIGIC DV 4 تجهیز شده است.

با ثبت تصاویر با استفاده از این دوربین قطعا شما نیز به کیفیت بالای آن در مقایسه با کیفیت فیلم‌برداری گوشی‌های هوشمند جدید اذعان خواهید کرد، هرچند که کانن امکان انتقال تصاویر از طریق WiFi و کابل HDMI به گوشی‌های هوشمند یا ابزارهای دیگر را میسر کرده است و برای ابزارهای هوشمند اندرویدی و مبتنی بر iOS یک اپلیکیشن خاص را در نظر گرفته است.

leigra

دوربین فیلم برداری جدید 160 گرمی کانن با داشتن وزنی بسیار کم، از قابلیت حمل و نقل بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. مضاف بر این می‌توان با استفاده از اپلیکیشن‌های ارائه شده برای گوشی‌های هوشمند، تصاویر ثبت شده توسط این دوربین را در کسری از ثانیه به گوشی خود انتقال داده و در  شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شاید اطلاع از این نکته خالی از لطف نباشد تا بدانید که کانن کاربران Instagram و Vine را نیز از یاد نبرده‌ است.

این دوربین دارای خروجی HDMI، درگاه مخصوص برای اتصال شارژر، درگاه حافظه‌ی microSD، درگاه اتصال microUSB و کلید شاتر است. تمامی تنظیمات مربوط به کارکرد دستگاه و ضبط ویدئو از طریق منوها در صفحه نمایش 2.7 اینچی نمایش داده می‌شوند. طبق برنامه ریزی شرکت کانن، Legria mini در اواخر شهریور ماه در اروپا و ژاپن عرضه خواهد شد. در حالی که تاریخ دقیق عرضه‌ی آن در ژاپن 8 شهریور با قیمتی در حدود 29,980 ین ژاپن (چیزی در حدود 300 دلار آمریکا) اعلام شده‌ است. مطمئنا عرضه‌ی محصول کانن خبری خوش برای دوست‌داران عکاسی‌است که مایلند تصاویر با کیفیت خود را به محض ثبت به اشتراک بگذارند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات