گلکسی نوت 3 با پردازنده Snapdragon 800 و پشتیبانی از LTE-A تایید شد

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو روز تا شروع کنفرانس Unpacked سامسونگ و معرفی گلکسی نوت 3 زمان باقی مانده که کمپانی مخابراتی Korea Telecom در مراسم اخیر خود پردازنده S800 را برای نوت 3 تایید کرده است.
تبلیغات

پیش از این شایعات مختلف به دو نسخه متفاوت از گلکسی نوت 3 اشاره داشتند که یکی از آنها به سیستم-روی-یک-چیپ Snapdragon 800 و دیگری Exynos 5 Octa مجهز خواهند شد. همچنین شایعه شده بود که سامسونگ تولید اول نوت 3 را تنها با پردازنده S800 انجام داده تا پردازنده اکتا جدید این شرکت آماده تولید انبوه شود.

حال شبکه مخابراتی Korea Telecom در کنفرانس خود به سه تلفن چهار هسته‌ای قدرتمند کره‌ای یعنی LG G2، Galaxy S4 و Galaxy Note 3 اشاره کرده و به معرفی قدرت پردازنده Snapdragon 800 بکار رفته در آنها پرداخته است. گلکسی نوت 3 همچنین از نسل جدید شبکه‌های مخابراتی LTE-Advance پشتیبانی می‌کند که سرعت انتقال اطلاعات تا 150 مگابیت در ثانیه را پوشش می‌دهد.

حال دقیقا مشخص نیست که آیا گلکسی نوت 3 از همان ابتدای زمان عرضه در دو نسخه مختلف عرضه خواهد شد، یا مدل مجهز به نسخه جدید اکتا یعنی Exynos 5 Octa 5420 دیرتر روانه بازار می‌گردد.

همچنین شایعه شده که سامسونگ قصد دارد یک مدل ارزان قیمت از تلفن گلکسی نوت 3 را با دوربین 8 مگاپیکسل و صفحه نمایش LCD و یک پردازنده ضعیف‌تر در برخی از بازارها عرضه کند.

به هر حال تا دو روز دیگر شاهد معرفی نسل جدید فبلت سامسونگ به همراه ساعت هوشمند پرحاشیه این شرکت خواهیم بود. با زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات