ایسر لپ تاپ هیبریدی Aspire R7 را با پردازنده هسول معرفی کرد

دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
مطالعه 1 دقیقه
در آستانه‌ی شروع نمایشگاه IFA‌ برلین که از 15 شهریورماه برگزار خواهد شد، ایسر از چندین محصول جدید خود شامل موبایل و تبلت‌های مختلف رونمایی کرد که یکی از این محصولات، لپ‌تاپ / تبلت هیبریدی Aspire 7‌ است که به هسول -پردازنده‌ی جدید نسل چهارم اینتل- تجهیز شده‌ است.
تبلیغات

Aspire 7 که در بهار گذشته عرضه شد، دارای تاچ پدی غیر معمول بود، تاچ پدی که بین صفحه نمایش و صفحه کلید تعبیه شده بود. همچنین لولای تعبیه شده در آن امکان چرخش و تبدیل آن به یک تبلت را به‌ راحتی امکان پذیر می‌سازد. Aspire ‌جدید به همراه یک قلم عرضه خواهد شد تا استفاده راحت‌تر از صفحه نمایش لمسی آن میسر گردد، هرچند مدل ارائه شده در بهار سال جاری دارای یک باتری بسیار ضعیف بود که می‌توان آن را یکی از نقاط ضعف آن برشمرد.

Aspire 7 جدید با برخورداری از پردازنده‌ی نسل چهارم اینتل به همراه یک رم 12 گیگابایتی و یک هارددیسک 1 ترابایتی یا در صورت انتخاب مشتری با یک هارد 256 گیگابایتی از نوع SSD عرضه خواهد شد. این محصول جدید از ویندوز 8.1 بهره می‌برد و به‌مانند نسل‌های پیشین نرم افزارهای کاربردی ایسر از قبیل Screengrasp و Scrapboard و AcuuFInger برای بهینه سازی صفحه لمسی بر روی آن نصب شده است.

Aspire 7 جدید بت قیمت 999 یورو ( 1319 دلار ) ابتدا در بازار اروپا عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات