ایسوس تبلت 10 اینچی نکسوس را تولید خواهد کرد

پنج‌شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس که هم‌اکنون تبلت‌های موفق نکسوس 7 را تولید می‌کند، طراحی و تولید نکسوس 10 بعدی را نیز بر عهده گرفته است.
تبلیغات

شاید برای کسانی که منتظر استفاده از تبلت 10 اینچی سری نکسوس هستند، جالب باشد تا بدانند که سامسونگ سازنده‌ی این تبلت نخواهد بود، بلکه ایسوس که هم‌اکنون تبلت‌های موفق نکسوس 7 را عرضه می‌کند، طراحی و تولید نکسوس 10 بعدی را نیز بر عهده گرفته است.

منبع این خبر، توییتی است که توسط شخصی با نام Ray که در PC world انگلستان، منتشر شده است و حکایت از تولید این تبلت توسط ایسوس دارد. این توییت بر خلاف خبری است که ساندار پیچای پس از عرضه‌ی نکسوس 7 جدید مبنی بر ساخت نکسوس 10 توسط سامسونگ، اعلام کرد. شاید بتوان احتمال تولید این تبلت توسط ایسوس را بسیار قوی‌تر دانست، چراکه Geek.com نیز در تاریخ 26 مرداد ماه تحت خبری اعلام کرد که منابع متعددی احتمال عرضه و تولید این تبلت 10 اینچی را توسط ایسوس بسیار بیشتر ارزیابی می‌کنند.

TweetNexus2013

شاید گوگل برای گرامی داشت یک سالگی عرضه‌ی اولین تبلت گوگل نکسوس 10، که دوهفته‌ی دیگر است، پرده از تولید کننده‌ و زمان عرضه آن بردارد. لازم به‌ذکر است ایسوس با تولید نکسوس ۷ همچنان به سنت‌های طراحی گوگل پایبند بوده است، هرچند محصول جدید ایسوس باریک‌تر و سبک‌تر از نسخه‌ی پیشین آن است، بنابراین احتمال دارد ایسوس نکسوس 10 را نیز با طراحی مشابه نکسوس 7 روانه‌ی بازار کند.

آیا شما نیز از علاقمندان تبلت نکسوس 10 هستید؟ به‌نظر شما کدامیک از شرکای سخت‌افزاری گوگل، نسخه‌ی جدید نکسوس 10 را تولید خواهد کرد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات