تکمیل تکه‌های پازل پلتفرم اپل با انتشار رسمی iOS 7 و iTunes 11.1

چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۲
مطالعه 2 دقیقه
تنها چند ساعت تا عرضه‌ی رسمی iPhone 5s و iPhone 5c اپل باقی مانده است، اما کمی زودتر، آن را روی وب تجربه کنید.
تبلیغات

هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به تنظیمات ابزار‌های اپلی خود، سیستم‌عامل آیفون، آیپاد یا آیپد خود را به جدیدترین نسخه‌ی آن، به‌روزرسانی کنید.

اگر شما یکی از محصولات اپل همچون iPhone 5/4s/4، iPad 2/3/4، iPad Mini یا نسل پنجم آیپاد تاچ را در اختیار دارید، می‌توانید با مهاجرت به iOS 7، اولین تجربه‌ی جانی آیو را در طراحی رابط کاربری این سیستم‌عامل تجربه کنید. همچنین اپل از جدیدترین نسخه‌ی نرم‌افزار دسکتاپ خود برای مدیریت موزیک، iTunes پرده برداشت.

این نسخه حاوی جدیدترین سرویس اپل برای پخش رادیویی موسیقی (iRadio) است، که برای اولین بار تیر ماه گذشته در WWDC 2013 معرفی گردید. این سرویس تا حدودی شبیه به Pandora است، اما عده‌ای از کارشناسان بر این باورند که به دلیل یکپارچگی با iTunes  در تمام محصولات اپل، بسیار قوی‌تر از Pandora عمل خواهد کرد.

iTunes11

هم‌اکنون در iRadio بیش از 250 کانل بصورت پیش‌فرض برای انتخاب وجود دارد، اما می‌توان ایستگاه‌های متعددی را برای آن ایجاد کرد. همچنین این سرویس از قابلیت ایجاد پادکست پشتیبانی می‌کند و این توانایی را دارد تا در صورت به‌روزرسانی پادکست با قسمت جدید، ایستگاه بصورت خودکار به‌روزرسانی شود. همچنین ویژگی دیگری که در این نسخه گنجانده شده Genius Shuffle است که در صورت انتخاب توسط، کاربر می‌تواند لیست جدید از آهنگ‌های بروز شده را انتخاب کرده و گوش کند. این نسخه‌ی جدید را می‌توانید از وب‌سایت اپل دانلود کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات