تماشا کنید: تصاویر جدید از نکسوس 5، مشخصات فنی نزدیک به LG G2

سه‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
تصاویر جدیدی از تلفن جدید نکسوس گوگل منتشر شده که گویای تکمیل پروسه‌ی ساخت این گوشی است. چراکه نام و برند ال‌جی در پشت دستگاه نمایان است. نکسوس 5 همانند تصاویری است که در روزهای اخیر نیز لورفته بودند، هرچند هنوز جزئیات دقیقی در مورد سخت افزار نکسوس 5 منتشر نشده اما شایعات به سخت افزار مشابه LG G2 اشاره دارند.
تبلیغات

احتمالا این گوشی دارای شارژر بی‌سیم بوده و از پردازنده‌ی Snapdragon 800 نیز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی Nexus 5 می‌‌توان به صفحه نمایش 5.2 اینچ با رزولوشن 1080p، دوربین 13 مگاپیکسل به همراه لرزش گیر اپتیکال اشاره کرد.

NexusInternal

همچنین یک فلاش بسیار کوچک در کنار لنز این گوشی جای داده شده است. همانطور که در تصاویر نیز مشخص است، یک حلقه‌ی فلزی به دور لنز دوربین این گوشی قرار داده شده که این قسمت فلزی در تصاویر منتشر شده از نکسوس 5 در FCC و همچنین گوشی جدید ال‌جی، یعنی G2 نیز قابل مشاهده است.

قسمت جلوی این دستگاه همانند سایر محصولات سری نکسوس طراحی شده است. یک دوربین برای مکالمات ویدئویی، یک فلاش برای اطلاع رسانی و دو حس‌گر برای تشخیص نزدیک شدن صورت کاربر در هنگام مکالمه و دیگری برای تشخیص نور محیط قرار داده شده است. به‌نظر می‌رسد این گوشی هم‌اندازه‌ با LG G2 باشد.

در زمان روشن کردن گوشی، ۴ نقطه‌ی رنگین که در نسخه‌های گوگل پلی HTC One و Galaxy S4 سامسونگ نیز وجود دارد، نمایان می‌شود. همچنین قاب پشتی آن در بردارنده یک جمله‌‌ی هک شده با مضمون «غیرقابل فروش» است. نام ال‌جی نیز در کنار نام نکسوس در قسمت میانی قاب پشتی گنجانده شده، که البته با استفاده از یک پوشش، پنهان شده است.

در ویدئوهای منتشر شده، این گوشی به نسخه‌ی آبنبات پاستیلی سیستم‌عامل اندروید مجهز شده، در حالی که شایعات حکایت از عرضه‌ی اندروید کیت‌کت برروی آن دارند. لازم به‌ذکر است که گوگل فروش نکسوس 4 را در آمریکا متوقف کرده و به همین دلیل انتظار می‌رود به زودی از نکسوس 5 رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات