مشخصات تبلت «Sirius» نوکیا در یک بنچمارک فاش شد

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶
مطالعه 1 دقیقه
از وقتی که خبر فروش قسمت موبایل نوکیا به مایکروسافت منتشر شد، عملکرد این غول عرصه‌ی موبایل و سیاست‌های قبل و بعد واگذاری آن، زیر ذره‌بین قرار گرفت. چندی است شایعات مربوط به تبلت ویندوز RT نوکیا به گوش می‌رسد و اکنون زمان آن رسیده تا قابلیت‌های اولین تبلت نوکیا را مورد بررسی قرار گیرد.
تبلیغات

نوکیا هیچ وقت به طور کامل وارد حوزه‌ی تبلت نشد. این شرکت کوشش‌هایی برای ساخت سری خاصی از تبلت‌های قابل «جا شدن در جیب» تحت عنوان «تبلت‌های اینترنتی» انجام داد که البته این محصول با ارائه‌ی تلفن‌های همراهی با صفحه نمایش بزرگ نتوانست موفقیتی کسب کند. هم اکنون مایکروسافت باز هم درصدد بدست گرفتن حوزه‌ی تبلت شده است، شایعات حاکی از آن هستند که تبلت نوکیا همانند Surface مایکروسافت از سیستم عامل نه چندان محبوب Windows RT بهره می‌برد. مشخصات فنی این تبلت پیش از این نیز به بیرون درز کرده بود، اما حالا با ثبت مشخصات فنی در نرم افزارهای بنچمارک به نظر می‌رسد که آنها تایید شده‌اند.

براساس اطلاعات ثبت شده در نرم‌افزار GFX تایید شده ، تبلت نوکیا با شماره مدل RM-114 از یک پردازنده گرافیکی Adreno 330 و یک  پردازنده اصلی 4 هسته‌ای بهره می‌برد که به احتمال فراوان Snapdragon 800 خواهد بود.  همچنین SIG وجود بلوتوث را در این تبلت تایید کرده است.

از دیگر مشخصات منتسب به تبلت ویندوز RT نوکیا می‌توان به صفحه نمایش 10.1 اینچ که به اعتقاد بسیاری دارای رزولوشن 1080p است، اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات