سونی حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل حمل جدید خود را معرفی کرد

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی نوع جدیدی از حافظه‌های ذخیره‌ سازی خود را که برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده است، معرفی کرد. این حافظه‌ها دارای سرعت بالایی بوده و برای کاربردهای متنوعی همچون پشتیبان‌گیری از اطلاعات یا انتقال داده‌ها تحت هر شرایطی طراحی شده‌اند.
تبلیغات

این حافظه‌ها با ظرفیت‌های مختلفی ساخته شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت 256 گیگابایت با نام (PSZ-SA25) و انواع دیسک‌های حافظه‌ سخت با ظرفیت‌های 500 گیگابایت و 1 ترابایت با نام‌های (PSZ-HA50 – PSZ-HA1T) اشاره کرد.

تمامی مدل‌های عرضه شده به‌همراه یک سیم‌رابط USB 3.0 و همچنین رابط FireWire 800 عرضه می‌شوند. این حافظه‌ها قابلیت انتقال داده‌ها با سرعت 400 مگابات بر ثانیه در مدل‌های SSD و 120 مگابایت بر ثانیه را در مدل‌های HDD از طریق USB 3.0 ارائه می‌دهد. برای مثال می‌توان با استفاده از نوع SSD این حافظه یک فایل ویدئویی با حجم 30 گیگابایت را در عرض 1.5 دقیقه انتقال داد. همه‌ی مدل‌های عرضه شده با یک پوشش محافظ از جنس سیلیکون عرضه می‌شوند، ضمنا یک قاب محافظ نیز برای محافظت از آسیب‌های ناشی از تکان‌های شدید برروی آن تعبیه شده است. سونی به حفاظت از این دیسک در برابر تکان‌های شدید اکتفا نکرده و با تعبیه یک ضربه‌گیر، مقاومت این دیسک‌ها را در برابر سقوط از ارتفاع نیز تقویت کرده است، بطوریکه مدل‌های SSD تا ارتفاع 2.5 متری و انواع HDD تا ارتفاع 1.8 متری در برابر ضربه‌ی ناشی از سقوط مقاومت می‌کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات