هدیه ویژه ال جی به مشتریان ایرانی G2: کاور Quick Window و تخفیف ویژه‎

دوشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
به زمان ورود تلفن پرچمدار امسال ال جی، یعنی G2 به بازار کشور نزدیک می‌شویم. تلفنی که روز گذشته نگاه نزدیک زومیت را از آن شاهد بودید و کمپانی کره‌ای سازنده‌اش تمام تلاش خود را برای ارائه یک محصول متفاوت به خرج داده است. یکی از لوازم جانبی همراه G2 کاور هوشمند آن است که ال جی نام QuickWindow را برایش انتخاب نموده. حال ال جی در وب‌لاگ فارسی خود پستی را منتشر کرده که احتمال عرضه مجانی این کاور به خریداران LG G2 و همچنین تخفیف ویژه برای خریدارن را در ذهن شکل می‌دهد.
تبلیغات

 کاور هوشمند QuickWindow علاوه بر محافظت از تلفن LG G2 بخشی از صفحه نمایش را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که در آن می‌توان ویجت‌های از پیش طراحی شده مانند ساعت و نوتیفیکیشن‌ها را نمایش داد. ال جی امروز در بلاگ رسمی خود اینطور نوشته است:

در مطالب گذشته با قابلیت‌های قاب QuickWindow و LG G2 آشنا شدیم.حال خبری خوب برای خریداران LG G2.....اگر شما هم دوست دارید LG G2 خریداری کنید....اگر دوست دارید همراه با خرید QuickWindow هدیه بگیرید ....اگر دوست دارید تخفیفی ویژه هنگام خرید LG G2 داشته باشید ....کمی، فقط کمی همراه ما باشید ........

طی هفته‌های اخیر تلفن‌های هوشمند رده بالای جذابی برای دنیای اندروید معرفی شده‌اند، که انتخاب را برای هر کاربری مشکل می‌کند. تلفن‌های همچون Xperia Z1، گلکسی نوت 3، اکسپریا Z Ultra و LG G2 همگی از جنبه‌های مختلف فوق العاده هستند، حال اگر کاور هوشمند QuickWindow به همراه LG G2 بصورت مجانی هدیه داده شود، شاید مشتریان بیشتری نسبت به خرید آن گرایش پیدا خواهند کرد. همچنین احتمالا منظور ال جی از هدیه نیز مربوط به مشتریانی است که در روزهای ابتدایی عرضه محصول نسبت به خرید LG G2 اقدام کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات