با زئوس هرچه را می‌خواهید اسکن و سه بعدی پرینت کنید!

شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
پرینترها و اسکنرهای سه بعدی احتمالا انقلاب بعدی فناوری خواهند بود! این ابزارهای فوق العاده این امکان را به ما می‌دهند تا هر شکلی را که دوست داریم بسازیم. اما ایرادات خاص خود را هم دارند برای مثال اکثر این پرینترها برای ساخت محصولی مناسب به تنظیمات دستی زیادی نیاز دارند. هدف از ساخت زئوس نیز برطرف کردن همین مشکلات است.
تبلیغات

 در مراحل توسعه، طی 5 سال اخیر، زئوس به امکاناتی همچون اسکنر و توانایی کپی کردن یک طرح به صورت چند تایی یا فکس کردن آن طرح به پرینتری دیگر مجهز شده است. به عبارت بهتر زئوس اولین پرینتر سه بعدی همه کاره دنیاست.

همچنین به کمک رابط کاربری ساده ای که دارد زئوس یکی از ساده ترین پرینترهای سه بعدی به شمار می‌رود. صفحه لمسی 7 اینچی آن به شما امکان انجام تنظیمات را به ساده ترین شکل ممکن می‌دهد و سیستم یکسان سازی سطح خودکار آن نیز از افتادن ناگهانی محصول چاپ شده شما جلوگیری می‌کند.

با وجود اینکه تنها 28 روز از کمپین Kickstarter زئوس می‌گذرد این محصول توانسته سرمایه هدف 100,000 دلاری خود را پشت سر بگذارد. اگر شما هم دوست دارید تا یک پرینتر سه بعدی مثل زئوس را مالک شوید می‌توانید با پرداخت 2500 دلار به آرزوی خود برسید. ممکن است در نگاه اول گران به نظر برسد ولی در قیاس با سایر پرینترهای سه بعدی همچون Replicator 2 که به تنهایی 2200 دلار قیمت دارد این پرینتر همه کاره بسیار ارزان و به صرفه است. در زیر می‌توانید ویدیویی از زئوس را ببینید تا با توانایی‌های آن بیشتر آشنا شوید.اگر شما این پرینتر را داشتید اولین چیزی که با آن پرینت می‌گرفتید چه بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات