ویندوز 8.1 نسخه RTM از مرز 2 میلیون دانلود عبور کرد

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
«تامی رلر»، مدیر بخش بازاریابی و فروش مایکروسافت عنوان کرده که نسخه RTM از ویندوز 8.1 بیش از دو میلیون دفعه دانلود شده است. لازم به ذکر است که این تعداد دانلود در حالی صورت می‌گیرد که مایکروسافت مجوز دانلود این سیستم عامل جدید را به کاربران وب‌سایت‌های TechNet و MSDN تا پایان روز جمعه 26 مهرماه سال جاری نیز ارائه کرده است.
تبلیغات

پیش از این، مایکروسافت به کاربران دو وب‌سایت مذکور که اکثرا برنامه‌ها و سرویس‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز را توسعه می‌دهند، اجازه دانلود و استفاده از ویندوز 8.1 را نمی‌داد و به همین دلیل تعداد کثیری از این کاربران شکایت خود از این موضوع را به اطلاع مدیران این کمپانی رسانده بودند. مایکروسافت نیز 4 روز گذشته اعلام کرد که این دسته از کاربران می‌توانند به طور رایگان تا تاریخ 26 مهرماه امسال از این سیستم عامل استفاده نمایند.

پس از اعلام این خبر بود که آمار تعداد دفعات دانلود ویندوز 8.1 نسخه RTM به شدت بالا رفت و هم اکنون نیز از مرز دو میلیون بار نیز عبور کرده است.

نسخه نهایی ویندوز 8.1 روز جمعه 26 مهرماه سال جاری رسما روانه بازار می‌شود و کاربران می‌توانند آن‌را خریداری نمایند.

این نسخه از ویندوز، شامل تغییرات اساسی در عملکرد کلی و حذف بخش‌هایی است که بسیاری از کاربران ویندوز 8 از وجود آن‌ها شکایت داشتند. همچنین گفته می‌شود که مواردی به این سیستم عامل اضافه شده‌اند که طیف وسیعی از کاربران منتظر حضور آن‌ها در ویندوز 8.1 بودند. از جمله این موارد می‌توان به بازگشت منوی استارت اشاره نمود.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا میزان فروش ویندوز 8.1 بیش از نسخه پیشین این سیستم عامل خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات