مینی PCهای مخصوص بازی BRIX گیگابایت با پردازنده‌ی هسول و کارت گرافیک Iris Pro

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از معرفی مینی پی‌سی‌های BRIX گیگابایت که مجهز به پردازنده‌های هسول اینتل شده‌اند، این کمپانی پرده از محصول دیگری از سری BRIX برداشته که مخصوص اجرای بازی‌های کامپیوتری است و از یک کارت گرافیک Iris Pro بهره می‌برد.
تبلیغات

این محصول از لحاظ امکانات و ویژگی‌ها تشابه بسیاری به مینی پی‌سی BRIX II دارد که یک هفته پیش توسط گیگابایت معرفی شد. از ویژگی‌های آن می‌توان به پورت HDMI، Ethernet، چهار درگاه USB 3.0، بلوتوث نسخه‌ی 4، Mini Display Port، WiFi و جک هدفون اشاره کرد که تفاوت آن با نسخه‌ی معمولی BRIX در تعبیه یک کارت گرافیک از آخرین ساخته‌های اینتل و همچنین عرضه‌ی آن در سه رنگ قرمز، زرد و مشکی با بدنه‌ی آلومینیومی است.

BrixGamePCBack

تجربه‌ی انجام بازی‌های کامپیوتری با این مینی پی‌سی فوق العاده جذاب است، بطوریکه قادر است بازی‌هایی همچون Grid 2 را با کیفیتی مثال زدنی برروی تلویزیون‌های 1080p اجرا نماید. با توجه به قابلیت بالای این مینی‌پی‌سی، گیگابایت اعلام کرده است امکان تعویض کارت گرافیکی آن با نمونه‌های دیگر وجود ندارد. این مینی‌پی‌سی به اندازه‌ای سبک و کوچک است که حمل و نقل آن براحتی میسر بوده و در واقع همین موضوع یکی از قابلیت‌های کلیدی آن شمرده می‌شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی آن ارائه نشده است، اما برخی ناظران قیمت آن را در حدود 500 دلار تخمین می‌زنند. در صورتی که BRIX با این قیمت عرضه شود، دارای قیمتی معقول خواهد بود و احتمالا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است برای استفاده از این محصول باید حافظه‌، یک دیسک سخت 2.5 اینچی SATA و همچنین سیستم‌عامل نیز از سوی خریدار تهیه گردد تا بتوان از این مینی پی‌سی استفاده کرد.

باید تا زمان عرضه‌ی این محصول صبر کنیم تا قابلیت‌های آن را از نزدیک ببینیم. آیا BRIX می‌تواند شانسی برای موفقیت داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات