هدفون، MP3 Player و بلندگو، همگی در واکمنی سه کاره‌ از سری WH سونی

جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
سونی با ارائه‌ی هدفون‌های سری WH عضو جدیدی به خانواده‌ی واکمن اضافه کرد. واژه‌ی «هدفون» بیانگر ماهیت واقعی این محصول جدید نیست زیرا در این هدفون‌ها، MP3 پلیرهایی با ظرفیت 16 گیگابایت در مدل NWZ-WH505 و نمونه‌ای 4 گیگابایتی برای مدل NWZ-WH303  تعبیه شده‌اند که امکان ذخیره‌سازی بیش از 4,000 قطعه‌ی موسیقی در این هدفون‌ها را می‌دهد.
تبلیغات

 این هدفون‌ها با انواع کامپیوترهای شخصی و Mac و سایر دستگاه‌هایی که قابلیت پخش موسیقی را دارند سازگار هستند. از دیگر امکانات منحصر به فرد این هدفون‌ها نیز می‌توان به وجود تکنولوژی xLoud و سیستم صوتی Virtual Surround Sound اشاره کرد.

برای تبدیل این  هدفون‌ها به  بلندگو، کافیست  دکمه‌ای را فشار دهید تا از کیفیت صدای عالی و چند بعدی آن لذت ببرید. NWZ-WH505 با بهره‌گیری از هدفون‌هایی 1000 میلی‌واتی (با فرکانس کاری 5 تا 25000 هرتزی) و یک‌بار شارژ کامل قادر است تا 20 ساعت موسیقی پخش کند که البته در حالت شارژ شدن سریع سه دقیقه‌ای، این میزان به یک ساعت می‌رسد.

سونی هنوز راجع به قیمت و شرایط عرضه‌ی این محصول صحبتی نکرده است. اینکه این هدفون‌-پلیرها چه جایگاهی در رده‌ی محصولات خاص بدست خواهند آورد برما روشن نیست، اما مطمئنا این‌ها بهتراز نمونه‌های بکار رفته در تلفن همراه هوشمندتان هستند!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات