گلکسی اس 4 اکتیو با پردازنده Snapdragon 800 از راه می‌رسد

پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
تلفن ضد آب Galaxy S4 Active که به تازگی معرفی شد، قرار است به پردازنده Snapdragon 800 مجهز شده و روانه بازار گردد. گفته می‌شود این تلفن ابتدا وارد بازار کره و احتمالا پس از آن وارد بازار جهانی خواهد شد.
تبلیغات

تلفن S4 Active احتمالا به این زودی‌ها در بازار جهانی عرضه نخواهد شد تا فروش گلکسی نوت 3 را تحت تاثیر قرار ندهد. اما بسیاری بر این باورند که سامسونگ با گلکسی اس 4 نمی‌تواند فصل تعطیلات را با فروش مناسبی پشت سر بگذارد و از این رو احتمالا، این کمپانی نسخه بروز شده گلکسی اس 4 با پردازنده Snapdragon 800 یا شاید هم همین نسخه ضد آب S4 Active را با پردازنده S800 روانه بازار جهانی کند تا بتوانند با تلفن‌های هوشمند رده بالا مانند لومیا 1020، اکسپریا Z1، ال جی جی 2، موتو ایکس، آیفون 5s و احتمالا نکسوس 5 رقابت کند. در جبهه فبلت‌ها سامسونگ با عرضه گلکسی نوت 3 و بکارگیری سخت افزار و نرم افزار مناسب در مقابل لومیا 1520، اکسپریا Z Ultra و احتمالا HTC One Max موقعیت مناسبی دارد.

از آنجایی که کشور کره از شبکه پرسرعت LTE-A پشتیبانی می‌کند، کاربران تلفن گلکسی اس 4 اکتیو با پردازنده Snapdragon 800 قادر خواهند بود تا اطلاعات را با نرخ 150 مگابیت در ثانیه انتقال دهند.

از دیگر مشخصات فنی Galaxy S4 Active می‌توان به دو گیگابایت حافظه رم، صفحه نمایش LCD با رزولوشن 1080p، دوربین 8 مگاپیکسل و باتری 2600 میلی آمپرساعتی اشاره کرد. این تلفن ضد آب توانسته گواهی IP67 را کسب کند.

هنوز مشخص نیست که این محصول چه زمانی وارد بازار خواهد شد اما انتظار می‌رود، سامسونگ همین ماه خبر بروز رسانی آن به Snapdragon 800 را رسمی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات