با Doodler 3 در هوا طراحی کنید!

پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
3Doodler را به می شناسید؟ همان طرح کوچکی که در Kickstarter برای جذب 30,000 دلار درخواست داده بود و 2.3 میلیون دلار سرمایه کسب کرد! اگر می خواهید بدانید چرا افرادی باید چنین پولی را سرمایه گذاری کنند در ادامه با ما باشید.
تبلیغات

این کمپین جذب سرمایه برای ساخت مداد بود! البته نه یک مداد عادی بلکه مدادی که بتواند سه بعدی چاپ کند. نمونه ساده این دستگاه را در خانه‌ی خود دیده اید: بله، چسب حرارتی! (امیدواریم به توصیه‌های ایمنی پایبند باشید و از فردا پی ساختن تفنگ با چسب حرارتی نروید!)

در حقیقت این دستگاه با ذوب کردن پلاستیک ABS یا PLA به شما این اجازه را می‌دهد که در هوا، آن هم به طور سه بعدی برای خود نقاشی، ببخشید طراحی کنید!

این مداد در ابتدا تنها یک نمونه ساده بود اما حالا با رسیدن سرمایه – این یار همیشه غایب در کشور ما! – به محصولی نهایی تبدیل شده و تا سال آینده به دست مشتریان و سرمایه گذاران طرح برسد. اگر قدری دقت کنید متوجه خواهید شد که طرح نهایی از لحاظ عملکرد چندان تفاوتی با نمونه اولیه ندارد و از چند بخش اصلی تشکیل شده است. دو دکمه برای کنترل سرعت نقاشی (سرعت خروج پلاستیک) ، شکافی در عقب برای تغذیه پلاستیک به دستگاه، نوکی داغ که پلاستیک از آن خارج می‌شود و البته یک پنکه! برای خنک کردن، که خب سر و صدای زیادی هم تولید می‌کند.

لطفا دوستداران و خریداران در بخش نظرات پیشنهادات خود را با زومیت درمیان بگذاراند!

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات