اپل: 700 میلیون‌مین دستگاه مبتنی بر iOS تا اوایل مهرماه به فروش می‌رسد

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
همانطور که می‌دانید اکنون چند دقیقه‌ای است که کنفرانس معرفی آیفون جدید اپل شروع شده است. «تیم کوک»، مدیر عامل این شرکت هنگام قرائت نطق اصلی این مراسم اعلام کرد که تعداد دستگاههای فروخته شده مبتنی بر سیستم عامل iOS، تا اوایل مهرماه امسال، به رقم 700 میلیون دستگاه افزایش خواهد یافت.
تبلیغات

کوک در این مراسم همچنین اشاره‌ای به فروشگاه‌های خرده فروشی مشهور این کمپانی نیز داشت و اعلام کرد که اپل بیشترین تمرکز خود را بر روی بهتر و بیشتر کردن این فروشگاه‌ها در سراسر جهان گذاشته است. وی همچنین اعلام کرد که به زودی یک فروشگاه جدید تمام شیشه‌ای جایگزین فروشگاه مرکزی این شرکت در استنفورد کالیفرنیا خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت در ادامه، در مورد فستیوال موسیقی جدید اپل با نام iTunes Music Festival که قرار است در لندن برگزار شود و به مدت 30 شب و به صورت زنده میزبان بزرگان موسیقی جهان باشد خبر داد. نکته جالب در مورد این فستیوال، رایگان بودن آن است. به گفته کوک، تا کنون بیش از 20 میلیون نفر برای شرکت در این فستیوال ثبت نام کرده‌اند.

تمامی این اتفاقات زمانی رخ می‌دهند که قیمت سهام اپل تا حد زیادی کاهش یافته و این شرکت بعد از معرفی آیفون 5، هیچ محصول نوآورانه جدیدی را معرفی ننموده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات