سامسونگ چند مدل جدید از ساعت هوشمند Galaxy Gear را با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کند

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را با نام Galaxy Gear در کنفرانس اخیر این شرکت در IFA، رونمایی کرد و از همان زمان خبر داده شد که این کمپانی طراحی و توسعه ساعت‌های بیشتری را برنامه ریزی کرده است و حالا گزارش شده که سامسونگ چند مدل ساعت متفاوت را در آینده عرضه خواهد کرد.
تبلیغات

ساعت هوشمند سامسونگ تازه در ابتدای راه است و شاید قیمت 299 دلاری آن گران و طول عمر باتری 10 تا 25 ساعته آن چندان دلچسب نباشد، اما خبر رسیده که ساعت‌های بیشتری در راه است.

سامسونگ قصد دارد حضور جدی در بازار ابزارهای پوشیدنی همچون ساعت هوشمند داشته باشد و از این رو به دنبال طراحی و ساخت چند مدل ساعت مختلف با نام Galaxy Gear است. این کمپانی تمایل دارد تا نام Gear را به عنوان یک برند مطرح در این بازار جا بیندازد.

سامسونگ گفته که بر روی صدها طرح مختلف کار کرده تا در نهایت به طراحی فعلی گلکسی گیر رسیده است. تیم طراحی این ساعت هوشمند، بارها طراحی محصول را تغییر داده و آن را بالا و پایین کرده‌ تا به طرح مورد نظر خود دست یابند، طرحی که در نهایت موجب خلق ساعت هوشمند این شرکت شده است. حال برای آنها کاری ندارد که برخی از قابلیت‌های فعلی ساعت Galaxy Gear را حذف نموده و در قالب یک محصول جدید عرضه کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات