مایکروسافت رویداد معرفی Surface 2 را برای اول مهرماه برنامه ریزی کرد

سه‌شنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت خبر از یک رویداد ویژه برای معرفی نسل بعدی تبلت‌های سرفیس داد. این رویداد قرار است در تاریخ 23 سپتامبر یا اول مهرماه و در شهر نیویورک برگزار شود. انتظار می‌رود در این رویداد از تبلت Surface Pro 2 و Surface RT 2 رونمایی شود.
تبلیغات

تبلت سرفیس پرو 2 مایکروسافت احتمالا به نسل جدید پردازنده‌های اینتل (Haswell) تجهیز خواهند شد. گفته می‌شود Surface Pro 2 دارای 8 گیگابایت حافظه رم و طول عمر باتری به مراتب بالاتری خواهد بود. اما ورج گزارش کرده که ارتقاء پردازنده از نسل سوم به چهارم اینتل تنها 2 ساعت به طول عمر 4 ساعته سرفیس اضافه می‌کند. این بدین معناست که احتمالا طول عمر باتری نسل جدید سرفیس Pro به حدود 6 ساعت می‌رسد.

از طرف دیگر انتظار می‌رود مایکروسافت از تبلت Surface RT 2 نیز رونمایی کند. گفته می‌شود مایکروسافت قصد دارد عبارت RT را از نام این تبلت حذف نموده و آن را با نام Surface 2 روانه بازار کند. این تبلت از سیستم عامل ویندوز 8.1 RT، صفحه نمایش 10 اینچ با رزولوشن 1080p، پردازنده تگرا 4 و 4 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

طول عمر باتری Surface 2 نیز حدود 8 ساعت گزارش شده است. مایکروسافت لوازم جانبی جدید خود شامل کاور-صفحه کلید فیزیکی را طوری طراحی کرده که با هر دو تبلت سرفیس Pro و نسخه RT کار کنند.

زومیت کنفرانس معرفی تبلت‌های جدید سرفیس را در اول مهرماه پوشش زنده خواهد داد. پس با ما همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات