بهترین اپلیکیشن های سفر

شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اهل سفر رفتن هستید و قصد دارید از جاذبه‌های اطراف خود مطلع شوید و فناوری را برای لذت بردن از تمام پتانسیل‌های موجود به‌کار بگیرید. همراه ما باشید.
تبلیغات

برای هر چیزی و هر جایی اپلیکیشین وجود دارد حتی برای سفر. اپلیکیشن‌های سفر، به ما در برنامه‌ریزی و مدیریت تعطیلات کمک کرده و دغدغه‌های ما را کمتر می‌کنند. ما به سلیقه خود، اپلیکیشن‌هایی برای سفر انتخاب کرده‌ایم. شاید این‌ها بهترین‌ها نباشند ولی به نظر ما همه ارزش امتحان کردن دارند.

بخش جدید «زوم‌اپ» قرار است به معرفی اپلیکیشن‌های مختلف بپردازد. از این‌رو با به پایان رسیدن سری «اپلیکیشن‌هایی برای همه»، معرفی اپلیکیشن‌های مختلف در بخش «زوم‌اپ» دنبال خواهد شد.

برای راحتی کار، اپلیکیشن‌ها را براساس موضوع دسته‌بندی کرده‌ و در هر مقاله به یکی از موضوعات خواهیم پرداخت. پیش‌تر در شش مقاله‌ تحت عناوین «اپلیکیشن‌هایی برای همه: خبرخوان‌ها»، «اپلیکیشن‌هایی برای همه: ویرایشگر تصاویر»، «اپلیکیشن‌هایی برای همه: ابزارهای کاربردی»، «اپلیکیشن‌هایی برای همه: نرم‌افزارهای کاربردی»، «اپلیکیشن‌هایی برای همه: نرم‌افزارهایی برای کارهای روزانه» و «اپلیکیشن‌هایی برای همه: بازی» به ۳۰ اپلیکیشن مختلف اشاره شد. در این قسمت، با چند اپلیکیشن، برای سفر آشنا خواهیم شد.

Google Translate

وب سایت اپلیکیشن Google Translate

XE Currency

دانلود اپلیکیشن XE Currency از اپ استو

دانلود اپلیکیشن XE Currency از گوگل‌پلی

TripAdvisor Hotels Flights

دانلود اپلیکیشن TripAdvisor Hotels Flights از اپ استو

دانلود اپلیکیشن TripAdvisor Hotels Flights از گوگل‌پلی

TripIt

دانلود اپلیکیشن TripIt از اپ استور

دانلود اپلیکیشن TripIt از گوگل‌پلی

KAYAK

دانلود اپلیکیشن KAYAK از اپ استور

دانلود اپلیکیشن KAYAK از گوگل‌پلی

امیدواریم این اپلیکیشن‌ها برای شما مفید باشند. اگر برای دانلود کردن اپلیکیشن‌ها از گوگل‌پلی، با مشکل مواجه شده‌اید، به مقاله «بهترین سایت‌ها برای دانلود امن فایل‌های APK اندروید» مراجعه کنید.

تجربه کاربری خود را درباره این اپلیکیشن‌ها با دوستانتان به اشتراک بگذارید. آیا نمونه‌های مشابه دیگری می‌شناسید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات