هیئت مدیره اپل به دلیل فقدان نوآوری در اپل، به مدیرعامل این شرکت فشار آوردند

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
فاکس بیزنس گزارش کرده که هیئت مدیره اپل از بابت فقدان نوآوری در اپل ابزار ناراحتی کرده و مدیرعامل این شرکت را تحت فشار گذشته‌اند تا در این باره چاره‌ای بیاندیشد. آنها از او خواسته‌اند همین الان اقدام کند!
تبلیغات

اپل همواره در زمان بندی نسبتا مشخصی محصولات فعلی خود را بروز رسانی می‌کند و نسخه جدید آیفون، آیپد، آیپاد و کامپیوترهای مک را ارائه می‌کند. این کمپانی هر چند وقت یکبار نیز، یک محصول جدید را معرفی می‌کند، اما از زمان معرفی آیپد مینی در اکتبر سال گذشته تا به امروز محصول جدیدی را معرفی نکرده است.

براساس گزارش فاکس بیزنس، اپل قصد دارد با معرفی آیفون ارزان قیمت که از آن با نام iPhone 5c یاد می‌شود، بازار میانی را هدف قرار داده و نفوذ خود را دنیای تلفن‌های هوشمند بیش از پیش افزایش دهد. به این ترتیب این کمپانی قادر خواهد بود با تلفن‌های لومیا نوکیا و اندرویدی‌های ارزان قیمت، رقابت کند.

اپل علاوه بر آیفون ارزان قیمت، جایگزین آیفون 5 را با نام iPhone 5s معرفی خواهد کرد، انتظار می‌رود این تلفن مجهز به سنسور دوربین توانمندی شود که توان رقابت با لومیا 1020 نوکیا یا گلکسی اس 4 زوم یا شاید هم هونامی سونی را داشته باشد.

گفته می‌شود آیفون 5s از نظر مصرف انرژی نیز در سطح بسیار خوبی قرار داد و سنسور اثر انگشت خوان به آن اضافه خواهد شد. انتظار می‌رود این تلفن به همراه نسل پنجم آیپد و نسل دوم آیپد مینی با صفحه نمایش رتینا، ماه آینده رسما معرفی شود.

اما این‌ها محصول انقلابی اپل نخواهند بود، گفته می‌شود اپل در تلاش است تا با ارائه ساعت هوشمند iWatch، بازار جدیدی را ایجاد نموده و از آن سود بسیار ببرد. پیش‌تر زمان عرضه ساعت هوشمند را نیمه اول سال 2014 تخمین زده بودند، اما شاید با فشارهای وارد شده توسط هیئت مدیره اپل، این کمپانی مجبور به ارائه ساعت هوشمند خود در سال جاری شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات