تبلت اندرویدی V500 ال جی ظاهر شد

پنج‌شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
ظاهرا ال جی قصد دارد، مجددا وارد رقابت در دنیای تبلت‌ها شود، اگر بخاطر داشته باشید شایعاتی مبنی بر همکاری ال جی و گوگل برای نکسوس 7 بعدی نیز به گوش می‌رسید. هنوز نمی‌دانیم سایز تبلت ال جی چقدر است و حتی مشخصات سخت افزاری دقیق آن چیست اما مطمئن هستیم که این کمپانی به زودی حداقل یک تبلت اندرویدی را وارد بازار می‌کند
تبلیغات

ال جی از سال 2011 در بازار تبلت‌ها غایب بوده است و حالا به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای قصد دارد با تبلت V-500 مجددا وارد رقابت شود. این تبلت گواهی بلوتوث را کسب نموده و احتمالا ماه آینده در نمایشگاه IFA 2013 در برلین رونمایی خواهد شد.

این ابزار توسط بخش موبایل ال جی طراحی و تولید شده، همان بخشی که موبایل‌های این شرکت را طراحی می‌کند.

هنوز مشخصات سخت افزاری تبلت جدید ال جی فاش نشده است، اما در وجود آن شکی نیست چون وقتی محصولی به مرحله کسب گواهی بلوتوث می‌شود، تقریبا به مراحل نهایی رسیده است. البته این که گوگل بخواهد ال جی را جایگزین ایسوس کند تا نکسوس 7 بعدی را برایش تولید کند، جای شک و شبهه بسیار دارد.

احتمالا ال جی تبلت خود را با نام LG G Tab یا G Pad روانه بازار خواهد کرد. تنها مشخصات سخت افزاری که از این تبلت می‌دانیم، پشتیبانی از سیستم عامل اندروید، بلوتوث 4 و شبکه 4G LTE است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات