تماشا کنید: آزمایش مقایسه تبلت نکسوس 7 جدید با نکسوس 7 قدیمی و آیپد مینی

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
نکسوس 7 جدید نازک‌تر، سبک‌تر و بسیار ظریف‌تر از نسل پیشین خود یعنی نکسوس 7 قدیمی و تبلت آیپد مینی است. SquareTrade که یک کمپانی ارائه دهنده راه حل‌های جامع و دقیق برای حفاظت از دستگاه‌های قابل حمل است یک  سری آزمایش را با سه تبلت نکسوس 7 جدید، نکسوس 7 قدیمی و آیپد مینی ترتیب داده است که در آن، تمامی آزمایشات مربوط به استحکام و دوام هرکدام از این تبلت‌ها از قبیل پرت شدن از ارتفاع، سر دادن و قرار دادن دستگاه در داخل ظرف پر از آب، انجام می‌شود.
تبلیغات

آزمایش پرتاب از ارتفاع باعث شد تا صفحات نمایش نکسوس 7 قدیمی و آیپد مینی بشکند، اما صفحه نمایش نکسوس 7 اصلا آسیب ندید ولی در عوض گوشه آن قدری ترک خورد.

در آزمایش سر دادن، آیپد مینی به طور کامل از روی میز بر روی زمین افتاد، اما نکسوس 7 جدید و قدیمی بر روی میز باقی ماندند.

در انتها و در آزمایش قرار دادن دستگاه‌ها در ظرف پر از آب، هر سه‌ی این تبلت‌ها در حالی که در حال پخش کردن فیلم، با صدای بلند بودن در داخل آب گذاشته شدند. پس از چند ثانیه قرار گرفتن در زیر آب، اسپیکرهای آیپد مینی به طور کامل از کار افتادند و هیچ صدایی را پخش نمی‌کردند. تبلت نکسوس 7 قدیمی نیز خود به خود ریست شد و از کار افتاد. ولی تبلت نکسوس 7 جدید هیچ آسیبی ندید و مانند زمانی که در آب قرار نگرفته بود کار می‌کرد.

در ادامه می‌توانید ویدیوی مربوط به این آزمایش را مشاهده نمایید:

نظر شما در مورد این آزمایشات و نتایج حاصل از آن‌ها چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات