تیزر تبلیغاتی HTC که در آن به محصولی بزرگ اشاره شده است

سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش در زومیت تصویر و مشخصات فنی مربوط به فبلت جدید HTC با نام One Max را مشاهده کردید و حالا در شرایطی که زمان زیادی تا شروع نمایشگاه IFA 2013 باقی نمانده، این کمپانی تایوانی نسبت به پخش یک تیزر تبلیغاتی اقدام کرده و در آن گفته «چیز بزرگی در راه است».
تبلیغات

احتمالا این تیزر تبلیغاتی مربوط به تلفن HTC One Max است، تلفن غول پیکری که به نبرد با Xperia Z Ultra و Galaxy Note 3 خواهد رفت.

از جمله مشخصات فنی منتسب به تلفن One Max می‌توان به صفحه نمایش 5.9 اینچ با رزولوشن 1080p و حاشیه دور بسیار باریک، پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 800 و دوربین اولتراپیکسل اشاره کرد.

از نظر ظاهری فبلت One Max کاملا شبیه به HTC One است و تنها قد کشیده، هنوز درقسمت بالا و پایین خروجی‌های صدا قابل مشاهده هستند و بدنه نیز به نظر از جنس آلومینیوم ساخته شده است.

یکی از مواردی که باعث برتری گلکسی نوت به دیگر فبلت‌های بازار می‌شود، پشتیبانی از قلم دیجیتال و ارائه نرم افزارهای کاربری برای استفاده از آن است، سونی نیز پشتیبانی از قلم‌های مختلف را به فبلت Z Ultra اضافه نموده، اما از نظر نرم افزاری آنطور که باید و شاید خوب عمل نکرده است. حال باید دید اچ تی‌ سی چه برنامه ای برای فبلت خود دارد.

نظر شما در رابطه با تلفن‌های بزرگ‌تر از 5 اینچ چیست؟ آیا One Max قادر به رقابت با گلکسی نوت 3 یا اکسپریا Z Ultra خواهد بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات