تماشا کنید: تبلیغی جدید با حضور لیونل مسی در لباس LED نشان

سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
دو صنعت فشن و فناوری، بارها در مسیر خود با یکدیگر برخورد داشته‌اند؛ مانند لباس پوشیده شده از لامپ خوانندگان موسیقی. بالاخره این هم یکی از راه‌های جلب توجه است که ظاهرا خوب هم جواب می‌دهد. اما وقتی نوبت به بهترین فوتبالیست جهان می‌رسد، احتمالا نظر شما هم جلب می‌شود. لیونل مسی در تبلیغ جدیدش با کمپانی آدیداس، لباسی با طرح‌های ویژه‌ی LED نشان پوشیده و تصاویری جادویی خلق می‌کند.
تبلیغات

این قطعه ویدیویی با سرعت 1000 فریم بر ثانیه و توسط یک دوربین سری Phantom به ثبت رسیده است.

کفش جدید لیونل مسی که توسط آدیداس ساخته می‌شود، موضوع اصلی این تیزر تبلیغاتی است. محصولی که ما هم به شما پیشنهاد می‌کنیم برای یکبار هم که شده امتحانش کنید. مطمئن باشید از گجت‌های امروزی گران‌تر نخواهد بود. این تیزر فوق العاده زیبا را از دست ندهید:

لیونل آندرس "لئو" مسی فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌ مهاجم بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقاته کالج هلند باهوش ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد. مسی چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های 2009 تا 2012 بوده‌است و از این حیث رکورددار است. شیوهٔ بازی او و توانایی‌هایش باعث شده‌است که وی با دیه‌گو مارادونا مقایسه شود، این درحالی است که مارادونا نیز مسی را «جانشین» خود می‌داند. بیشتر در ویکی پدیا ...

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات