سامسونگ و معرفی 2 اپلیکیشن انحصاری دیگر برای محصولات ویندوز فونی‌اش؛ در مجموع 4 اپلیکیشن اختصاصی

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ چند روز پیش، با معرفی دو اپلیکیشن اختصاصی MangaCamera و Paper Artist، کاربران Ativ S و Ative S Neo را خوشحال کرد. امروز هم اما خبر رسیده که دو اپلیکیشن دیگر برای تلفن‌های ویندوز فونی این شرکت در راه‌اند. ادامه مطلب را از دست ندهید.
تبلیغات

4 اپلیکیشن اختصاصی. با این که زیاد نیست، اما آن‌قدر هست که بتواند برای کاربران هر پلتفرمی خوشایند باشد. اولین علائم مثبتی که نشان می‌دهد سامسونگ گوشه چشمی هم به کاربران ویندوز فون دارد. در یکی دو سال گذشته، سر مهندسان چشم بادامی حسابی با اندروید شلوغ بوده و تا حدودی در حق ویندوز فونی‌ها اجحاف شده و اکنون زمان آن رسیده تا کمی جبران کند.

اولین اپلیکیشن جدید معرفی شده Video Trimmer نام دارد. برنامه‌ای برای ویرایش قطعه‌های ویدویی که به کاربران اجازه می‌دهد، قسمت‌های اضافی را حذف کرده و نتیجه مطلوب خود برسند.

برنامه‌ی بعدی App Folder است که امکان ایجاد پوشه بر روی صفحه اصلی را فراهم می‌کند. کاربران ویندوز فون هم دیگر می‌توانند مانند سیستم عامل iOS، برنامه‌های خود بر روی صفحات اصلی را در قالب پوشه‌های مجزا سازماندهی کنند.

البته باید اشاره کرد که سامسونگ تنها شرکتی نیست که به ارائه اپلیکیشن‌های اختصاصی برای ویندوز فون می‌پردازد و این ترفند نوکیا با سری برنامه‌های HERE هم انجام داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات