HTC شایعات مربوط به پیشبینی بازده ضعیف شرکت در سه ماه سوم 2013 را رد کرد

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
گویی شرکت تایوانی HTC قرار نیست از دست رسانه‌ها و دیدگاه‌های تحلیلی‌شان خلاص شود. در جدیدترین تحلیلی که توسط آلیس سان چینی انجام شده و موجی از شایعات را به دنبال خود داشته، عنوان می‌شود که خانم چِر ونگ، مدیر عامل شرکت قصد فروش HTC را دارد. ادعایی که به شدت رد شده است.
تبلیغات

به گفته سان، شرکت دیگر تاب مقاومت در بازار فوق رقابتی موبایل را ندارد و با توجه به وضعیت مالی اخیر، فروش HTC بسیار محتمل به نظر می‌رسد. دیدگاه‌های الیس سان معمولا قابل اعتماد و مستند هستند، اما در این مورد خاص، واکنش و پاسخ سریع مسئولان HTC تقریبا جای شکی باقی نمی‌گذارد.

مدیر چینی شرکت، آقای رِی یام صریحانه این ادعا را رد کرده و خانم ونگ نیز در رویدادی که برای دیدار شرکای تجاری برگزار شده بود، به همقطاران خود اطمینان داد که چنین چیزی به وقوع نخواهد پیوست. به گزارش خبرگزاری تایوانی UDN او چنین اظهار کرد که:

شایعات اخیر مبنی بر امکان فروش شرکت کاملا نا درست هستند. HTC همیشه از نوآوران این صنعت بوده و با قدرت به عرضه بهترین طراحی و ساخت محصولات با کیفیت و عرضه به کاربران سراسر جهان ادامه خواهد داد.  ما از حمایت مشتریانمان تشکر می‌کنیم و وعده‌ی محصولات بهتر و حضور گسترده‌تری را می‌دهیم که در آینده‌ای نزدیک شاهدش خواهید بود.

در چنین مواردی، تنها زمان می‌تواند نتیجه را معلوم کند. نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات