تلفن Liquid Z3 ایسر معرفی شد: ارزان قیمت، به همراه صفحه نمایش 3.5 اینچی و پردازنده‌ی دو هسته‌ای

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
در کنار پرچمداران مطرحی چون آیفون 5، گلکسی اس 4 و HTC One، به گزینه‌های ارزان‌تری هم نیاز است تا میانه پایینی بازار را پر کنند. تلفن 132 دلاری Z3 هم به همین منظور ساخته شده تا دوستداران اندروید با بودجه اندک را نیز راضی نگه دارد. در ادامه با جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.
تبلیغات

این تلفن به جرات یکی از ارزان‌ترین هوشمندان بازار است. پردازنده‌ی دو هسته‌ای 1 گیگاهرتزی، 4 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع فلش، دوربین پشتی 3 مگاپیکسلی و پشتیبانی از دو سیم کارت از جمله مشخصات کلیدی آن به حساب می‌آیند که Z3 را به رقیب قدرتمندی برای تلفن‌های رده پایین از جمله HTC Explorer، Sony xperia E و HTC Desire 200 تبدیل می‌کنند.

ابعاد این دستگاه با بدنه پلاستیکی که در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود، 109 میلیمتر در طول و 60 میلیمتر در عرض است و Liquid جدید ایسر تنها 10.4 میلیمتر ضخامت و 120 گرم وزن دارد.

همچنین حالت‌های گوناگونی از دسترسی برای این تلفن در نظر گرفته شده است که آن‌را برای هر طیفی از کاربر مناسب می‌کند.

  • حالت پایه (Basic): مناسب برای نوجوانان شامل دسترسی سریع و راحت به قسمت پیام رسانی و شبکه‌های اجتماعی
  • حالت بزرگسال (Senior): اپلیکیشن‌های پیام رسانی، رادیو آنلاین، هواشناسی، ذره بین، ساعت و دسترسی به مخاطبین همگی دم دست قرار گرفته‌اند.
  • حالت کلاسیک: مناسب برای کاربرانی که برای اولین بار است که از یک تلفن هوشمند استفاده می‌کنند.
  • حالت تایپ: خودتان می‌دانید برای چه کاری ممکن است به کار بیاید.

مشخصا مهم‌ترین ویژگی این تلفن قیمت بسیار پایین آن است. اگر قدری در بازار بگردید، می‌بینید که برای داشتن اندروید 4.2 باید بیشتر از این‌ها هزینه کنید.

نظر شما در باره‌ی این هوشمند ارزان قیمت چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات