تصمیم گوگل مبنی بر واگذاری مسئولیت ساخت مدل‌های آتی «عینک گوگل» به کمپانی موتورولا

یک‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۹
مطالعه 2 دقیقه
«دنیس وودساید»، مدیرعامل کمپانی موتورولا به تازگی و در یک مصاحبه با وال استریت ژورنال اذعان داشته است که کمپانی گوگل در نظر دارد تا وظیفه ساخت مدل‌هایی از عینک گوگل که قرار است در آینده نزدیک روانه بازار شوند را به شرکت زیرمجموعه خود یعنی موتورولا واگذار نماید.
تبلیغات

وودسایت معتقد است که چنانچه تصمیم گوگل برای ساخت عینک هوشمندش توسط موتورولا قطعی شود، یک فرصت استثنایی برای این شرکت به عنوان یک شرکت تولید کننده محصولات سخت افزاری، به وجود خواهد آمد.

همچنین موتورولا تاکنون چندین جلسه مشاوره مبنی بر چگونگی روند ساخت این محصول جدید را برای مدیران ارشد گوگل برگزار نموده است. به احتمال زیاد عینک گوگل قرار است تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار شود.

موتورولا به تازگی از گوشی موتو ایکس خود پرده‌برداری کرده است. بسیاری از کارشناسان معتقدند که عرضه این محصول جدید، اولین همکاری مشترک نزدیک گوگل و موتورولا، بعد از خریده شدن این شرکت توسط گوگل در سال 2011 میلادی است.

تاکنون بیش از 8000 کاربر که در مسابقه «اگر یک عینک داشتم» به عنوان برگزیدگان این مسابقه انتخاب شده‌اند، در انتظار خرید عینک گوگل هستند. همچنین بیش از 1500 نفر از توسعه دهندگانی که در مراسم I/O کمپانی گوگل که در سال 2012 شرکت کردند، مجوز خرید این محصول شگفت انگیز را دریافت نموده و اکنون منتظر خرید آن هستند.

موتورولا، قطعا بهترین گزینه پیش روی گوگل برای ساخت محصولات سخت افزاری این شرکت محسوب می‌شود زیرا این شرکت متعلق به گوگل است و ساخت محصولات سخت افزاری توسط آن، نیاز به تشریفات خاصی ندارد. همچنین سود حاصل از فروش محصولات نیز مستقیما به جیب گوگل سرازیر می‌شود.

نظر شما در مورد این تصمیم جدید گوگل چیست؟ آیا موتورولا توانایی ساخت عینک گوگل را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات