کامپیوترهای بدون کیس ThinkCentre لنوو با پردازنده هسول اینتل و کارت گرافیک مستقل معرفی شدند

شنبه ۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
کامپیوترهای بدون کیس (All in One) این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و روز به روز بر میزان علاقه کاربران به آن‌ها افزوده می‌شود. حال لنوو که همواره یکی از پیشتازان در زمینه ساخت کامپیوترهای رومیزی و لپ‌تاپ‌ها بوده است، در نظر دارد سه مدل جدید از کامپیوترهای بدون کیس خود را معرفی نماید. این سه محصول جدید که همگی از سری محصولات مشهور ThinkCentre این شرکت هستند، E93z، E73z و M73z نام دارند.
تبلیغات

لنوو اکنون به عنوان یکی از برترین تولید کننده کامپیوترهای بدون کیس در جهان شناخته می‌شود و بازار این محصول را کاملا تحت سلطه خود درآورده است.

E93z که از آن به عنوان نازک‌ترین کامپیوتر بدون کیس مخصوص کسب و کار یاد می‌شود، تنها 48 میلی‌متر ضخامت دارد و مجهز به صفحه نمایش 21.5 اینچ لمسی با قابلیت لمس 10 نقطه به صورت هم‌زمان و پشتیبانی از تمام اچ‌دی است. از دیگر مشخصات و امکانات این محصول می‌توان به پایه مخصوص آن اشاره کرد که E93z را به محصولی کاملا مناسب برای کار با ویندوز 8 مایکروسافت تبدیل می‌کند.

این کامپیوتر بدون کیس مجهز به نسل چهارم پردازنده‌ Core i7 اینتل موسوم به هسول، کارت گرافیک 1 گیگابایت انویدیا مدل GeForce 720، حافظه ذخیره سازی از نوع درایو حالت جامد ترکیبی (SSHD)، درگاه خواندن کارت حافظه، 6 درگاه یو اس بی 3.0، 4 درگاه داخلی یو اس بی 2، SATA II، SAT III، درگاه اتصال میکروفون و هدفون، ورودی و خروجی HDMI، فناوری نمایشگر بدون سیم اینتل (Intel WiDi) و درایو نوری می‌باشد.

E73z و M73z هر دو مجهز به صفحه نمایش 20 اینچ، نسل چهارم پردازنده Core i7 اینتل، حافظه ذخیره سازی SSHD، دوربین با رزولوشن 720p و دو درگاه یو اس بی 3.0 می‌باشند.

این سه محصول جدید لنوو قرار است از اواسط شهریور ماه امسال روانه بازار شوند.

E93z چیزی در حدود 699 دلار و W73z و M73z نیز 599 دلار قیمت دارند.

نظر شما در مورد کامپیوترهای بدون کیس جدید لنوو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات