تلفن Honor 3 هواوی معرفی شد: صفحه نمایش 4.7 اینچ، پردازنده 4 هسته‌ای، ضد آب

پنج‌شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
هواوی -تولید کننده بزرگ چینی تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی- امروز از تلفن هوشمند جدید 4.7 اینچی خود با نام Honor 3 رونمایی کرد. این تلفن میان رده دارای مشخصات سخت افزاری مناسبی است و از نظر ظاهری نیز جالب به نظر می‌رسد.
تبلیغات

Honor 3 در واقع نسخه ارتقاء یافته P6 است که به سخت افزار نسبتا قوی تجهیز شده، اما قیمت آن فقط 300 دلار در نظر گرفته شده است. هواوی همواره سعی نموده سخت افزار قوی را با قیمتی مناسب عرضه کند و معمولا در این زمینه موفق بوده است.

Honor 3 حدود 138 گرم وزن و 9.9 میلی متر ضخامت دارد.

عضو جدید خانواده تلفن‌های هوشمند هواوی از یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو، یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و یک باتری 2230 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. این تلفن همچنین در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار به داخل دستگاه مقاوم است و در این راستا استانداردهای IP55 و IP57 را کسب کرده است.

صفحه نمایش 4.7 اینچ این تلفن از نوع IPS LCD است و از رزولوشن 720p بهره می‌برد. پردازنده 4 هسته‌ای آن نیز K3V2 ساخت خود این شرکت است که هسته‌های آن با فرکانس 1.5 گیگاهرتز کار می‌کنند. از دیگر مشخصات فنی Honor 3 می‌توان به 2 گیگابایت حافظه رم، درگاه microSD برای افزایش حافظه، وای-فای و بلوتوث 3.0 اشاره کرد.

سیستم عامل Honor 3 نسخه 4.2.2 اندروید است که رابط کاربری Emotion UI نسخه 1.6 برروی آن نصب شده است.

نظر شما در رابطه با این تلفن 300 دلاری چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات