مایکروسافت نام RT را از سرفیس 2 حذف می‌کند

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱
مطالعه 1 دقیقه
AdDuplex متوجه شده است که مایکروسافت با یک جفت تبلت جدید از خانواده سرفیس به شبکه تبلیغات آنها متصل شده است. این شبکه تبلیغاتی، گفته که نام ابزارهای متصل شده Microsoft Surface 2 و Microsoft Surface with Windows 8.1 بوده است.
تبلیغات

ابزارهای که مایکروسافت از طریق آنها به شبکه تبلیغات AdDuplex متصل شده، فاقد نام RT بوده است، آنها باور دارند که یکی از این ابزارها از سیستم عامل ویندوز RT بهره می‌برد، اما در نام محصول عبارت RT وجود ندارد.

ظاهرا تبلت Surface with Windows8.1 به نسخه نهایی ویندوز 8.1 مجهز شده است. احتمالا این تبلت همان سرفیس Pro است که گفته می‌شود به نسل جدید پردازنده‌های اینتل تجهیز شده تا طول عمر باتری بالاتری را نسبت به نسل قبل ارائه کند.

AdDuplex در ادامه به تبلت‌های نوکیا که به شبکه آنها متصل شده‌اند، نیز اشاره کرده است. ابزارهای نوکیا، RX-107، 108، 113، 115 و 116 نام داشته‌اند. هنوز مشخص نیست که این محصولات در مرحله آزمایش قرار دارند یا یک یا چند موردشان نهایی شده و به زودی معرفی خواهند شد. اما شواهد نشان می‌دهد که نوکیا به زودی از یک تبلت مبتنی بر پردازنده ARM و ویندوز RT رونمایی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات