گلکسی نوت 3 سامسونگ به دوربین با قابلیت ضبط ویدیو در رزولوشن 4K و سیستم صوتی با کیفیت مجهز می‌شود

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
چکار کنیم تا تلفنی که پیش از این صفحه نمایش آن را بزرگ کرده‌ایم، باتری با ظرفیت تری در آن استفاده نموده‌ایم یا قلم دیجیتال به آن اضافه کرده‌ایم، باز هم مورد استقبال کاربران قرار بگیرد؟ براساس گزارش رسانه کره‌ای Korea Economic Daily، سامسونگ در گلکسی نوت 3، امکان فیلم برداری در رزولوشن 4K را میسر کرده است.
تبلیغات

تا چند روز دیگر پرچمدار جدید سامسونگ در کنفرانس Unpacked امسال رونمایی می‌شود. تا پیش از این گمانه‌ زنی‌های بسیاری در مورد گلکسی نوت 3 سامسونگ منتشر شد، اما حالا یک رسانه معتبر کره‌ای اعلام کرده که تلفن جدید سامسونگ قادر به فیلم برداری در رزولوشن Ultra HD یا 4K است. قابلیتی که پیش از این به تلفن هونامی سونی با سنسور 20 مگاپیکسلی نسبت داده شده بود.

اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، گلکسی نوت 3 از نظر فیلم برداری نسبت به نسل قبل و حتی تلفن گلکسی اس 4 به میزان قابل ملاحظه‌ای قوی‌تر خواهد شد. لازم به یادآوری است که رزولوشن 4K چهار برابر بالاتر از Full HD یا 1080p است. با عرضه تلویزیون‌ها و مانیتورهای 4K، و پشتیبانی تلفن‌ها و دوربین‌های فیلم برداری از این رزولوشن، دنیای فناوری به آرامی به سمت مهاجرت از رزولوشن Full HD به 4K در حرکت است.

در ادامه گزارش رسانه کره‌ای آمده است که گلکسی نوت 3 از صدای 24 بیت به جای 16 بیت در تلفن‌های فعلی سری گلکسی، پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات فنی منتسب به تلفن گلکسی نوت 3 می‌توان به نسل جدید پردازنده Exynos 5 Octa یا Snapdragon 800، سه  گیگابایت حافظه RAM و صفحه نمایش 5.7 اینچ از نوع AMOLED و با رزولوشن 1080p اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات