HTC، بسته بروزرسانی به اندروید نسخه 4.2.2 به همراه رابط کاربری Sense 5 را برای گوشی One X عرضه کرد

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
بسیاری از کاربران از اینکه کمپانی تایوانی اچ تی سی بسته بروزرسانی به نسخه 4.2.2 به همراه جدیدترین نسخه از رابط کاربری محبوب خود یعنی Sense را برای گوشی‌ One X عرضه نمی‌کند، شکایت داشتند؛ حال این کمپانی یک بسته بروزرسانی که شامل تمامی موارد بالا می‌شود را ارائه داده است. در حال حاضر کاربران اروپایی که نسخه آنلاک این گوشی را در اختیار دارند، می‌توانند این بروزرسانی را دریافت کنند.
تبلیغات

این بسته بروزرسانی شامل ویژگی‌هایی شامل Blinkfeed، ویجت‌های صفحه قفل و پنل تنظیمات سریع می‌شود. از دیر امکانات جدیدی که با این بسته بروزرسانی عرضه می‌شوند، می‌توان به دسترسی به تنظیمات گوناگون با انجام یک حرکت لمسی خاص و اضافه شدن نشانگر نشان دهنده میزان درصد باتری مصرف شده کنار آیکون باتری در نوار وضعیت اشاره نمود.

اپلیکیشن گالری نیز اکنون جوری طراحی شده تا بتوان با حرکت در آن، پیش‌نمایش ویدیوها را مشاهده کرد. همچنین دوازده قالب گوناگون برای این بخش در نظر گرفته شده که بسیار زیبا و جذاب هستند. در اپلیکیشن دوربین، قابلیت‌هایی نظیر تنظیم میزان نوردهی به صورت خودکار و قفل فوکوس خودکار اضافه شده‌اند.

اپلیکیشن موزیک نیز دستخوش تغییرات ظاهری شده است. همچنین امکان نمایش متن ترانه به صورت خودکار نیز به این اپلیکیشن اضافه شده است.

این بسته بروزرسانی حدودا 380 مگابایت حجم دارد و نسخه نرم‌افزار آن 4.18.401.2 می‌باشد.

تابستان امسال، قطعا برای کاربران اچ تی سی فراموش نشدنی خواهد بود. زیرا این شرکت، مجموعه تقریبا کاملی از بروزرسانی‌ها را برای دستگاه‌های خود عرضه نموده است. این موضوعی است که همواره پاشنه آشیل این شرکت محسوب می‌شده است.

ما سعی کردیم تا بسته بروز رسانی برای تلفن One X را دریافت و نصب کنیم اما ظاهر این بسته هنور برای تلفن‌های عرضه شده در بازار کشور، ارائه نشده است و احتمالا طی روزهای آتی آماده خواهد شد. آیا شما این بسته بروز رسانی را دریافت کرده‌اید؟‎

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات