سوی از دوربین 16.1 مگاپیکسلی NEX-5T با پشتیبانی از NFC و Wi Fi رونمایی کرد

سه‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
سونی امروز دوربین NEX-5T را با ظاهر مشابه NEX-5R و در کنار سه لنز جدید معرفی کرد. دوربین NEX-5T در واقع همان NEX-5R است که قابلیت اتصال به شبکه وای-فای و NFC به آن اضافه شده است. در ادامه توضیحات بیشتر در مورد این دوربین بدون آیینه با قابلیت تعویض لنز را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

به این ترتیب از طریق اتصال وای-فای و NFC به راحتی قادر خواهید بود دوربین را به ابزارهای پرتابل دیگر مانند تلفن هوشمند و تبلت متصل نموده و عکس‌های گرفته شده را بلافاصله به اشتراک بگذارید.

از نظر مشخصات فنی NEX-5T شبیه به NEX-5R است و از یک سنسور 16.1 مگاپیکسل APS-C با حداکثر میزان ایزو 25,600، در کنار یک سیستم فوکوس هیبریدی بهره می‌برد.

nex 5t 02

صفحه نمایش 3 اینچ LCD این دوربین دارای رزولوشن 921 هزار نقطه بوده و قادر است به دور محور خود تا 180 درجه بچرخد. دوربین بدون آیینه NEX-5T سونی قادر است با نرخ 60 فریم در ثانیه ویدیو با رزولوشن 1080p ذخیره کند یا در عکس بردرای پشت سر هم 10 فریم در ثانیه عکس بگیرد.

سونی برای ارتباط بین تلفن و دوربین از یک نرم افزار اختصاصی استفاده نموده که قابلیت‌های متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

nex 5t 01

دوربین NEX-5T از ماه آینده و در دو رنگ مشکی و نقره‌ای با قیمت 700 دلار به همراه لنز کیت 16-50 میلی‌متر روانه بازار می‌شود. قیمت بدنه تنهای آن نیز 550 دلار تعیین شده که کاربر به میل خود قادر به خرید لنز قوی‌تری خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات