نوکیا مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های زیبا را برای تمامی دارندگان گوشی‌های مبتنی بر ویندوزفون 8 عرضه کرد

دوشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
قبل از اینکه گوشی‌های هوشمند بر قله موفقیت بازار موبایل بنشینند، نوکیا یکه تاز این بازار بود. این کمپانی همواره به ساخت محصولات با کیفیت و مجهز به باتری‌هایی با طول عمر زیاد مشهور بوده است. اما یک سیستم عامل مانند ویندوزفون، بدون داشتن اپلیکیشن‌های قدرتمند و کارآمد نمی‌تواند به موفقیت دست یابد و قطعا در این شرایط موفقیت‌های گذشته نوکیا تکرار نخواهد شد. در این مقاله قصد داریم شش اپلیکیشن زیبا و البته کارآمد که توسط نوکیا ساخته شده‌اند را به شما عزیزان معرفی نماییم.
تبلیغات

Battery Pro+

این اپلیکیشن یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌های این مجموعه است که به شما اجازه می‌دهد تا از زمان باقی‌مانده از طول عمر باتری دستگاه خود مطلع شوید. همچنین این اپلیکیشن هر یک ساعت یکبار میزان مصرف دستگاه شما از باتری را گزارش می‌دهد. همچنین امکان روشن و خاموش نمودن وای-فای و بلوتوث از طریق این اپلیکیشن وجود دارد.

لینک دانلود Battery Pro+ از فروشگاه ویندوزفون

Level Meter Pro+

این اپلیکیشن همانند یک تراز دقیق در دو جهت عمودی و افقی عمل می‌کند. نوکیا یک حالت 3 بعدی نیز برای این اپلیکیشن در نظر گرفته تا بتوان تراز بودن یک سطح را به طور کامل تشخیص داد.

همچنین امکان تشخیص اینکه سطح مورد نظر به چه میزان و چه درجه‌ای از تراز بودن فاصله دارد، فراهم شده است.

لینک دانلود Level Meter Pro+ از فروشگاه ویندوزفون

Flashlight Pro+

ویندوزفون 8 مجهز به دو مدل گوناگون از اپلیکیشن‌هایی است که گوشی را تبدیل به چراغ قوه می‌کنند. گروه اول از فلاش دوربین استفاده می‌کنند و دسته دوم با افزایش شدت روشنایی صفحه نمایش، این کار را انجام می‌دهند. اما اپلیکیشن Flashlight Pro+ از هر دو گروه پشتیبانی می‌کند و علاوه بر این مجهز به حالت SOS یا درخواست کمک نیز می‌باشد.

لینک دانلود Flashlight Pro+ از فروشگاه ویندوزفون

Stopwatch Pro+

همانطور که از نام این اپلیکیشن پیدا است، Stopwatch Pro+ یک کرونومتر تمام عیار است که قابلیت‌های فراوانی دارد. این اپلیکیشن همچنین می‌تواند به عنوان یک شمارشگر معکوس زمان مورد استفاده قرار گیرد.

لینک دانلود Stopwatch Pro+ از فروشگاه ویندوزفون

Find Me Pro+

تنها کاری که این اپلیکیشن انجام می‌دهد این است که موقعیت فعلی شما را بر روی نقشه نشان می‌دهد.

لینک دانلود Find Me Pro+ از فروشگاه ویندوزفون

Egg Timer Pro+

این اپلیکیشن کاملا تخصصی است! زیرا برای افرادی ساخته شده است که علاقه زیادی به میل کردن تخم مرغ آب‌پز دارند. حتما دقت کرده‌اید که بسیاری از افراد در پختن تخم‌مرغ به صورت عسلی مشکل دارند. این اپلیکیشن می‌تواند به این دسته از افراد کمک شایانی بکند.

دانلود اپلیکیشن Egg Timer Pro+ از فروشگاه ویندوزفون

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات