اعلانیه‌های فیس بوک را حتی زمانی که کروم را بسته‌اید، دریافت کنید

یک‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
فیس‌بوک امکان ارسال اعلانیه در هر شرایطی را دارد حتی در زمانی که مرورگر کروم گوگل را بسته‌اید.
تبلیغات

فیس بوک راه خارق العاده‌ای را برای ایجاد ارتباط بین انسان‌ها با خانواده و دوستانشان ایجاد کرده است. راه حل شما برای اطلاع از آخرین اخبار و تغییرات ایجاد شده در اکانت کاربری فیس بوک‌تان چیست؟ اگر راه حل شما قادر به اطلاع رسانی همزمان تغییرات رخداده نیست، می‌توانید از Furumo Notifier که یک ابزار بسیار کاربردی برای گوگل کروم است، استفاده کرده و یا حداقل یکبار آن را امتحان کنید. در ادامه مطلب با توضیحات بیشتر و نحوه استفاده از این ابزار با زومیت همراه باشید.

این ابزار برای اطلاع رسانی آخرین تغییرات رخداده در اکانت کاربری شما همزمان با ایجاد این تغییرات به صورت اطلاع رسانی از طریق Desktop Notification است، برای مثال زمانی که یکی از دوستانتان یکی از عکس‌های شما را لایک کرد یا بروی status شما کامنتی اضافه کرد یا بر روی تایم لاین شما چیزی را اضافه کرد این افزونه شما را مطلع می سازد. به گفته طراح این افزونه اگرچه این افزونه هم‌اکنون فقط از فیس بوک پشتیبانی می‌کند، اما در آینده سرویس‌های بیشتری برای این افزونه اضافه خواهد شد.

کار با این افزونه بسیار راحت بوده و انجام تنظیمات آن به سادگی امکان پذیر می باشد. برای استفاده از این افزونه کافی است مرورگر کروم در پشت صحنه در حال اجرا باشد، یعنی نیازی به بازکردن صفحه مرورگر نیست. به محض نصب این افزونه، در صورتی که از اکانت خود خارج نشده باشید، افزونه با دریافت اطلاعات کاربری شما آماده استفاده می باشد. در غیر اینصورت شما برای استفاده ابتدا باید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد نمایید. به محض ورود ، افزونه منوی متحرک اطلاع رسانی را نمایش می دهد که شما می توانید به راحتی آن را فعال یا غیر فعال نمایید. برای انجام تغییرات می توانید با مراجعه به Tools>Extensions>Frumu Notifier>Options تنظیمات خود را اعمال کنید.

پس از انجام تنظیمات نیاز به انجام کاری دیگر به منظور استفاده از افزونه نبوده و افزونه باقی تنظیمات مورد نیاز را انجام می‌دهد. Frumu با ایجاد آیکون مورد نیاز در نوار ابزار ویندوز تمامی تغییرات ایجاد شده در اکانت کاربری شما را در صورت وجود به اطلاع شما می‌رساند. هر پیام اطلاع‌رسانی حاوی تصویر اکانت، نام و نوع تغییری است که در اکانت شما ایجاد شده است. شما می‌توانید با کلیک بر روی این پنجره حبابی آن را در مرورگر خود باز کنید و یا با کلیک بر روی علامت ضربدر گوشه آن، برنامه را ببندید.

Rigth-Click-Menu

آیکون موجود در نوار ابزرا ویندوز همچنین تعداد اطلاع رسانی هایی را که شما هنوز آنها را مرور نکرده اید برای شما نمایش می‌دهد . با کلیک راست بر روی این آیکون منویی برای شما نمایش داده می شود که شما می توانید با استفاده از آن برای مدتی کوتاه بدون نیاز به غیر فعال کردن یا پاک کردن این افزونه ، این افزونه را در حالت خاموش قرار دهید . حالت خاموش می تواند برای یک ساعت ، یک دقیقه و یا برای مدت نامحدود تا زمانی که شما آن را بصورت دستی فعال نکنید در همان حالت باقی بماند .

در آخر ، Frumu افزونه ای بسیار کاربردی است که بار سیستم را سنگین نکرده و با اجرا در پشت پرده سیستم ، شما را از آخرین تغییرات ایحادشده بر روی اکانت خود مطلع می سازد . این افزونه قادر به اجرا بر روی تمامی نسخه‌های گوگل کروم بوده و شما می توانید این افزونه را ازلینک زیر دریافت نمایید .

لینک دانلود افزونه Frumu برای مرورگر کروم

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات