فروش تلویزیون‌های خمیده 55 اینچ ال‌جی از نوع OLED با قیمت 12,000 دلار از این هفته در آلمان آغاز می‌شود

یک‌شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
این تلویزیون خمیده که برای اولین بار از فناوری OLED در ساخت آن استفاده شده است، از ابتدای این هفته در کشور آلمان به فروش می‌رسد و به تدریج و طی هفته‌های آتی در سراسر اروپا توزیع می‌شود. ال‌جی اعلام کرده که فروش این محصول برای اولین بار به طور همزمان در اروپا و آمریکا آغاز شده است.
تبلیغات

این تلویزیون که تحت مدل 55EA9800 در کشور آلمان عرضه شده، یکی از بزرگترین دستاورد‌های این شرکت کره‌ای در زمینه ساخت تلویزیون‌های خمیده محسوب می‌شود.

«این کیو لی»، معاون ارشد بخش تلویزیون و سرگرمی کمپانی ال‌جی الکترونیکس می‌گوید:

ما به خاطر ساخت پیشرفته‌ترین تلویزیون‌های OLED جهان به خود می‌بالیم. نسل جدید این تلویزیون‌های فوق باریک مجهز به نمایشگر‌های خمیده هستند که آغازگر دوران جدید در زمینه سرگرمی‌های خانگی محسوب می‌شود.

تلویزیون OLED منحنی ال‌جی، با برخورداری از نمایشگر منحنی ظریف و فناوری WRGB OLED ساخت LG Display، کیفیت تصویر خوب و تجربۀ مشاهدۀ حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کند. ال‌جی با تولید این دستگاه پیشرفته  موفق به دریافت جایزۀ بهترین طراحی از سوی Red Dot شده است. علاوه بر این، کارشناسان آزمایش محصولات بین‌المللی TÜV Rheinland ،Intertek و VDE این تلویزیون را تأیید کرده‌اند. تلویزیون پیشرفتۀ ال‌جی اولین تلویزیون OLED در دنیا است که گواهینامه THX را دریافت نموده است.

تلویزیون جدید ال‌جی با قیمت 12,000 دلار از هم اکنون در فروشگاه‌های سراسر آلمان به فروش می‌رسد.

نظر شما در مورد این محصول جدید چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات