MSI از نسخه بروزشده کامپیوتر بدون کیس مخصوص بازی خود پرده‌برداری می‌کند

جمعه ۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی تایوانی MSI نسخه بروز شده کامپیوتر بدون کیس (All-In-One) خود را با نام AG2712A معرفی کرد. این محصول جدید در اصل، نسخه بروزشده AG2712 است که یک سیستم مخصوص بازی می‌باشد. محصول جدید مجهز به پردازنده از سری هسول اینتل و کارت گرافیک GTX 700 انویدیا است.
تبلیغات

AG2712A مجهز به یک صفحه نمایش لمسی 27 اینچ با رزولوشن 1080p و قابلیت پشتیبانی از 10 انگشت به طور همزمان است. همانطور که در بالا ذکر شد، این کامپیوتر مجهز به آخرین نسل از پردازنده‌های چهار هسته‌ای از خانواده هسول است که قدرت پردازشی زیادی دارند؛ همچنین قابلیت ارتقای رم تا سقف 16 گیگابایت در آن وجود دارد.

MSI از کارت گرافیک سری GTX 700 انویدیا در این کامپیوتر بدون کیس بهره برده است و حافظه ذخیره سازی نیز ترکیبی از SSD پرسرعت و HDD با ظرفیت بالا است.  ماوس و صفحه کلید همراه این کامپیوتر نیز ساخت شرکت SteelSeries است که بصورت تخصصی برروی ساخت لوازم جانبی مخصوص گیمرهای حرفه‌ای فعال است و معمولا محصولات ساخت این شرکت از دوام فوق العاده بالایی برخوردارند.

MSI این امکان را برای خریداران فراهم نموده تا بتوانند قطعات سخت‌افزاری این کامپیوتر را از طریق وب‌سایت این شرکت انتخاب نموده و سپس محصول مورد نظر خود را تحویل بگیرند. هنگام خرید این محصول می‌توان انواع و اقسام درایوهای نوری، حافظه‌های جانبی و امکانات گسترده دیگر در زمینه بازی کردن را برای اضافه شدن به کامپیوتر سفارش داد.

MSI AG2712A 1

نسل قدیمی‌تر این محصول چیزی حدود 3000 دلار قیمت دارد و احتمال می‌رود که قیمت محصول جدید کمی بیشتر از این مقدار باشد.

نظر شما در مورد این کامپیوتر بدون کیس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات