ال جی از برنامه خود برای محصولات آینده پرده برداشت: ساعت هوشمند و فبلت در سال 2014 از راه می‌رسند

پنج‌شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
مدیر ارشد ارتباطات ال جی در بلغارستان امروز اعلام کرد که ال جی چه محصولاتی را در برنامه تولید دارد و زمان حدودی عرضه آنها را نیز بیان نموده است. او در مصاحبه‌ای که با بلاگ Dnevik داشته، اذغان نموده که ال جی در حال ساخت یک تبلت جدید است که امسال روانه بازار می‌شود، احتمالا منظور او همان تبلت G Pad با صفحه نمایش 8 اینچ است که کلیه اطلاعات مربوط به آن طی روزهای اخیر فاش شد. علاوه بر آن «دیمتر ولو» به وجود ساعت هوشمند و یک فبلت 6 اینچی نیز اشاره نموده است.
تبلیغات

انتظار می‌رود تبلت جدید ال جی با صفحه نمایش 8 اینچ و پردازنده Snapdragon 800 امسال در نمایشگاه IFa 2013 رونمایی شود. اما براساس اظهارات آقای دیمتر ولو، ال جی قصد معرفی یک فبلت را نیز دارد که شاید در ساخت آن از صفحه نمایش 5.5 اینچ AH-IPS این شرکت با رزولوشن خارق العاده 2560 در 1440 پیکسل استفاده شود. این صفحه نمایش دارای تراکم شگفت انگیز 538ppi است.

علاوه بر آن ال جی در حال طراحی یک ساعت هوشمند نیز می‌باشد که امسال آماده نخواهد نشد. ظاهر ساعت هوشمند به تازگی در نقشه راه ال جی قرار گرفته و عرضه آن برای سال 2014 برنامه ریزی شده است.

ال جی همچنین بر روی گسترش نفوذ خود به بازار موبایل نیز می‌اندیشد و در حال بررسی پلتفرم‌های دیگر مانند ویندوز فون و Firefox OS است.

به نظر می‌رسد ال جی شدیدا بر روی چند ابزار جدید و جذاب در حال کار است و به زودی این کمپانی از تلفن‌های هوشمند تازه‌ای رونمایی خواهد کرد. تلفن LG G2 نیز که اخیرا رونمایی شد که بدون شک در لیست پرچم‌داران برتر امسال قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات