سونی قیمت پلی استیشن ویتا را به 199 دلار کاهش داد

سه‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
کنفرانس سونی چند دقیقه قبل در نمایشگاه Gamescom برگزار گردید و این کمپانی درباره محصولات مرتبط با بازی خود صحبت کرد. سونی در این کنفرانس رسما کاهش قیمت کنسول دستی ویتا را تأیید کرد و گفت PS Vita با قیمت 199 دلار از فردا عرضه خواهد شد.
تبلیغات

با قوی شدن تلفن و تبلت‌ها و گرایش کاربران به خرید این ابزارها از یک طرف و از طرف دیگر تنوع بسیار بالای بازی‌های تحت این ابزارها، حتی خوره‌های بازی نیز گرایش کمتری نسبت به خرید کنسول‌های دستی پیدا کرده‌اند. همین عامل باعث شده تا کنسول بازی قدرتمند PS Vita آنطور که باید و شاید فروش نداشته باشد و درنتیجه سونی مجبور به کاهش قیمت آن باشد.

مقاله‌های مرتبط:

    سونی اعلام کرده علاوه بر کاهش قیمت کنسول بازی خود، قیمت حافظه جانبی آن را نیز کم کرده است، اما این کمپانی قیمت جدید حافظه‌ها را اعلام نکرد.

    سونی همچنین تأیید کرد که چند بازی جدید indie شامل Fez امسال برای ویتا عرضه خواهند شد. این بازی برای PlayStation 4 نیز آماده خواهد شد.

    منظور از بازی‌های indie، آن دسته از بازی‌ها هستند که توسط کمپانی‌های بزرگ و مطرح بازی‌سازی تولید نمی‌شوند و در عوض توسط تیم‌های بسیار کوچک طراحی و تولید می‌گردند. در دنیای امروزه بعضی از این دست بازی‌ها آنقدر محبوب می‌شوند که بعضا جزو بازی‌های برتر دنیا قرار می‌گیرند. بازی‌های indie به‌صورت مستقل و بدون سرمایه‌گذاری ناشران تهیه و توزیع می‌شوند.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات